1. Zpracujte literární prameny v oblasti budování značky a image firmy.
2. Analyzujte soutěže zaměřené na hodnocení ekonomických ukazatelů a image firmy např. Czech TOP 100 aj.
3. Z analýzy vyvoďte závěry pro nastavení metodiky projektu TOP 10 firem zlínského kraje a to z hlediska případné atraktivity.
4. Vypracujte metodiku projektu TOP 10 firem zlínského kraje a na základě této metodiky zpracujte dotazník, který bude použit v soutěži.
5. Navrhněte optimální model soutěže TOP 10 firem zlínského kraje.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti budování značky a image firmy.
2. Analyzujte soutěže zaměřené na hodnocení ekonomických ukazatelů a image firmy např. Czech TOP 100 aj.
3. Z analýzy vyvoďte závěry pro nastavení metodiky projektu TOP 10 firem zlínského kraje a to z hlediska případné atraktivity.
4. Vypracujte metodiku projektu TOP 10 firem zlínského kraje a na základě této metodiky zpracujte dotazník, který bude použit v soutěži.
5. Navrhněte optimální model soutěže TOP 10 firem zlínského kraje.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace, 2. vyd., Brno: MU 1997
SVĚTLÍK, J. Marketing, cesta k trhu, 2. vydání Zlín: EKKA 1994
HLOUŠKOVÁ,I. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada, 1998
BLACK, S. Nejúčinnější propagace - public relations, Grada Publishing: Praha 1994
TELLIS,G.J. Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing: Praha 1998
NĚMEC, P.: Public relations: Zásady komunikace s veřejností, Praha, Management Press 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8
Literatura z oblasti budování značky a image firmy.
Internet
Strategie
Marketing a média
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace, 2. vyd., Brno: MU 1997
SVĚTLÍK, J. Marketing, cesta k trhu, 2. vydání Zlín: EKKA 1994
HLOUŠKOVÁ,I. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada, 1998
BLACK, S. Nejúčinnější propagace - public relations, Grada Publishing: Praha 1994
TELLIS,G.J. Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing: Praha 1998
NĚMEC, P.: Public relations: Zásady komunikace s veřejností, Praha, Management Press 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8
Literatura z oblasti budování značky a image firmy.
Internet
Strategie
Marketing a média