Bakalářská práce se zabývá tématem Krizová komunikace výstavby závodu galvanického pokovení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy krizová komunikace, mediální analýza, marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na hodnocení krizové komu-nikace o výstavbě výrobního závodu, komunikaci s médii, zaměstnanci a obyvateli regio-nu. K analýze doposud vedených krizových komunikací bylo využito metod kvantitativ-ního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce jsou uvedena doporučení a návrhy, směřu-jící k vyšší efektivitě využití krizové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the topic of Crisis Communication of the construction of a galvanic planting. The theoretical part explains the terms of crisis communication, media analysis, marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the crisis communication about the construction of the factory, communication with the media, employees and the inhabitants of the region. The methods of qualitative research and qu-antitative research were used to analyze crisis communications. At the end of the thesis there are presented recommendations and proposals aimed at higher effectiveness of the company's crisis communication.
Bakalářská práce se zabývá tématem Krizová komunikace výstavby závodu galvanického pokovení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy krizová komunikace, mediální analýza, marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na hodnocení krizové komu-nikace o výstavbě výrobního závodu, komunikaci s médii, zaměstnanci a obyvateli regio-nu. K analýze doposud vedených krizových komunikací bylo využito metod kvantitativ-ního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce jsou uvedena doporučení a návrhy, směřu-jící k vyšší efektivitě využití krizové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the topic of Crisis Communication of the construction of a galvanic planting. The theoretical part explains the terms of crisis communication, media analysis, marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the crisis communication about the construction of the factory, communication with the media, employees and the inhabitants of the region. The methods of qualitative research and qu-antitative research were used to analyze crisis communications. At the end of the thesis there are presented recommendations and proposals aimed at higher effectiveness of the company's crisis communication.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy se zaměřením na krizovou komunikaci, definujte cíle práce.
2. Analyzujte krizovou komunikaci zvolené společnosti. Zpracujte marketingový výzkum s cílem analyzovat úspěšnost doposud vedených krizových komunikací vybrané společnosti.
3. Z provedené analýzy vyvoďte závěry a navrhněte opatření využitelná v praxi směřující k vyšší efektivitě využití krizové komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy se zaměřením na krizovou komunikaci, definujte cíle práce.
2. Analyzujte krizovou komunikaci zvolené společnosti. Zpracujte marketingový výzkum s cílem analyzovat úspěšnost doposud vedených krizových komunikací vybrané společnosti.
3. Z provedené analýzy vyvoďte závěry a navrhněte opatření využitelná v praxi směřující k vyšší efektivitě využití krizové komunikace.
Seznam doporučené literatury
ZAPLETALOVÁ, Šárka. Krizový management podniku pro 21. století. Praha: Ekopress, 2012, 166 s. ISBN 978-80-86929-85-9.
ANTUŠÁK, Emil a Zdeněk KOPECKÝ. Krizový management: krizová komunikace. Praha: Oeconomica, 2005, 91 s. ISBN 80-245-0945-8. PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. Expert. ISBN 80-247-0254-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6. Dostupné také z: http://katalog.k.utb.cz/F/?func=item-hold-request&doc_library=UTB50&adm_doc_number=000062439&item_sequence=000130
Seznam doporučené literatury
ZAPLETALOVÁ, Šárka. Krizový management podniku pro 21. století. Praha: Ekopress, 2012, 166 s. ISBN 978-80-86929-85-9.
ANTUŠÁK, Emil a Zdeněk KOPECKÝ. Krizový management: krizová komunikace. Praha: Oeconomica, 2005, 91 s. ISBN 80-245-0945-8. PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. Expert. ISBN 80-247-0254-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6. Dostupné také z: http://katalog.k.utb.cz/F/?func=item-hold-request&doc_library=UTB50&adm_doc_number=000062439&item_sequence=000130
Přílohy volně vložené
USB disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Zaujalo mě, že až terciární cílovou skupinou byli obyvatelé obce O. Můžete prosím specifikovat, z jakého důvodu? Vnímali jste snad od počátku komunikaci s nimi jako "prohranou"?
2. Je něco, co byste v celé kauze a její komunikaci udělala jinak?
3. Jaký je aktuální stav ke dni obhajoby. Očekáváte další protesty občanů obce O. nebo smíření se situací?
Studentka připraveně zodpověděla všechny otázky.