Bakalářská práce Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat je zaměřena na popis společnosti poskytující na řeckém ostrově Kythira jednodenní fakultativní (volitelné) výlety lodí na pláž Simos. Společnost Theo with the Boat v současné době nevyužívá pro prezentaci exkurzí svým klientům žádné nástroje marketingové komunikace, kromě reklamy Word of Mouth. Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového komunikačního mixu, který by společnost Theo with the Boat mohla zahrnout do svých aktivit.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis Marketing Communication for company Theo with the Boat describes a company which provides daily boat trips to Simos beach in Mediterranean Sea from Greek island of Kythira. The company Theo with the Boat does not use any marketing comunication tools to inform their customers except the Word of Mouth advertising. The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing communication mix suggestion that could be included in activities of company Theo with the Boat.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu, Direct marketing, Word of Mouth, Online marketing, sociální sítě, mobilní marketing, segmentace, SWOT analýza, cestovní ruch, Řecko, fakultativní výlety lodí
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Destination Marketing Communication, Direct Marketing, Word of Mouth advertising, Online Marketing, Social Media, Mobile phone Marketing, Segmentation, SWOT Analysis, Tourism and Traveling, Greece, daily boat trips
Rozsah průvodní práce
70 s. (116 026 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat je zaměřena na popis společnosti poskytující na řeckém ostrově Kythira jednodenní fakultativní (volitelné) výlety lodí na pláž Simos. Společnost Theo with the Boat v současné době nevyužívá pro prezentaci exkurzí svým klientům žádné nástroje marketingové komunikace, kromě reklamy Word of Mouth. Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového komunikačního mixu, který by společnost Theo with the Boat mohla zahrnout do svých aktivit.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis Marketing Communication for company Theo with the Boat describes a company which provides daily boat trips to Simos beach in Mediterranean Sea from Greek island of Kythira. The company Theo with the Boat does not use any marketing comunication tools to inform their customers except the Word of Mouth advertising. The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing communication mix suggestion that could be included in activities of company Theo with the Boat.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu, Direct marketing, Word of Mouth, Online marketing, sociální sítě, mobilní marketing, segmentace, SWOT analýza, cestovní ruch, Řecko, fakultativní výlety lodí
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Destination Marketing Communication, Direct Marketing, Word of Mouth advertising, Online Marketing, Social Media, Mobile phone Marketing, Segmentation, SWOT Analysis, Tourism and Traveling, Greece, daily boat trips
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů, vztahujících se k marketingovým nástrojům používaným v oblasti cestovního ruchu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Popište vybranou společnost a analyzujte její současný stav komunikace.
4. Proveďte dotazníkové šetření u zvolené cílové skupiny (zástupci hotelů) a kvalitativní rozhovor s majitelem společnosti.
5. Na základě sekundárních zdrojů dat a výsledků primárních šetření vypracujte SWOT analýzu zvolené společnosti, proveďte segmentaci a targeting potenciálních zákazníků společnosti, navrhněte nástroje komunikace a další kom. opatření.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů, vztahujících se k marketingovým nástrojům používaným v oblasti cestovního ruchu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Popište vybranou společnost a analyzujte její současný stav komunikace.
4. Proveďte dotazníkové šetření u zvolené cílové skupiny (zástupci hotelů) a kvalitativní rozhovor s majitelem společnosti.
5. Na základě sekundárních zdrojů dat a výsledků primárních šetření vypracujte SWOT analýzu zvolené společnosti, proveďte segmentaci a targeting potenciálních zákazníků společnosti, navrhněte nástroje komunikace a další kom. opatření.
Seznam doporučené literatury
FLETCHER, John, 2013. Tourism: principles and practice. 5th ed. Harlow: Pearson. 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3
GAJDOŠÍK, Tomáš, Zuzana GAJDOŠÍKOVÁ a Radka MARČEKOVÁ, 2017. Informačné technológie v cestovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-587-3
GÚČIK, Marian, 2011. Marketing cestovného ruchu. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, Knižnica cestovného ruchu. 264 s. ISBN 978-80-89090-85-3
HORNER, Susan a John SWARBROOKE, 2003. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada. 486 s. Expert. ISBN 80-247-0202-9
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0
ZELENKA, Josef, 2010. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2
Seznam doporučené literatury
FLETCHER, John, 2013. Tourism: principles and practice. 5th ed. Harlow: Pearson. 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3
GAJDOŠÍK, Tomáš, Zuzana GAJDOŠÍKOVÁ a Radka MARČEKOVÁ, 2017. Informačné technológie v cestovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-587-3
GÚČIK, Marian, 2011. Marketing cestovného ruchu. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, Knižnica cestovného ruchu. 264 s. ISBN 978-80-89090-85-3
HORNER, Susan a John SWARBROOKE, 2003. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada. 486 s. Expert. ISBN 80-247-0202-9
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0
ZELENKA, Josef, 2010. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce dr. Juříková ve svém posudku položila tuto otázku:
1. Jaké limity a omezení přináší vaše výsledky analýz vzhledem ke komplexnímu pochopení a zefektivnění komunikace společnosti? Jaká další šetření by byla třeba?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Burgr):
1. Navrhněte, jak zkoumaná společnost mohla ve své komunikaci využít direkt marketing? Kdo by mohl být cílovou skupinou?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Existuje v dané lokalitě nějaké veřejné místo, kde se přirozeně scházejí návštěvníci a turisté (např. trhy) a kde by se dal využít osobní prodej (např. formou promo stánku)?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Pokud společnost klientům poskytuje doplňkové služby během plavby, popište jaké a zhodnoťte, jak tyto služby muhou ovlivnit zájem o plavby (např. opakovaný nákup)?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.