Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky.
Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě datových analýz a jejich nápravu prostřednictvím aplikace obsahové strategie a následné uživatelské testování jakožto kvali-tativní audit a celkové vyhodnocení změn.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the implementation and evaluation of the effectiveness of the content strategy and the related modifications of a corporate web with regard to the effectiveness of its benefits in the form of conversions (new demands). The theoretical part describes possible tools and methods that are needed to create a content strategy. And it also defines research problems.
The practical part describes the initial state, found deficiencies based on data analysis and their cor-rection through application of the content strategy and subsequent user testing as qualitative audit and overall evaluation of changes.
Klíčová slova
Obsahová strategie, obsahový marketing, webové stránky, analýza
návštěvnosti, konverze, analýza klíčových slov a frází, uživatelské testování
Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky.
Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě datových analýz a jejich nápravu prostřednictvím aplikace obsahové strategie a následné uživatelské testování jakožto kvali-tativní audit a celkové vyhodnocení změn.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the implementation and evaluation of the effectiveness of the content strategy and the related modifications of a corporate web with regard to the effectiveness of its benefits in the form of conversions (new demands). The theoretical part describes possible tools and methods that are needed to create a content strategy. And it also defines research problems.
The practical part describes the initial state, found deficiencies based on data analysis and their cor-rection through application of the content strategy and subsequent user testing as qualitative audit and overall evaluation of changes.
Klíčová slova
Obsahová strategie, obsahový marketing, webové stránky, analýza
návštěvnosti, konverze, analýza klíčových slov a frází, uživatelské testování
1. Pomocí rešerše odborné literatury charakterizujte pojem obsahový marketing a jeho východiska pro online komunikaci.
2. Charakterizujte roli obsahové strategie v online komunikaci, její podstatu, vlivy na návštěvnost webových stránek a možnosti měření a vyhodnocování efektivity.
3. Formulujte kritéria, na základě kterých, budete vyhodnocovat úspěšnost obsahové strategie.
4. Stanovte výzkumné otázky a cíle práce.
5. Analyzujte vliv implementace obsahové strategie na návštěvnost a na chování návštěvníků ve spojitosti s plněním primárních cílů webové prezentace www.stehovanipraha.cz.
6. Na základě analýz vyhodnoťte efektivitu zvolené obsahové strategie. Formulujte závěr zkoumání a možná doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Pomocí rešerše odborné literatury charakterizujte pojem obsahový marketing a jeho východiska pro online komunikaci.
2. Charakterizujte roli obsahové strategie v online komunikaci, její podstatu, vlivy na návštěvnost webových stránek a možnosti měření a vyhodnocování efektivity.
3. Formulujte kritéria, na základě kterých, budete vyhodnocovat úspěšnost obsahové strategie.
4. Stanovte výzkumné otázky a cíle práce.
5. Analyzujte vliv implementace obsahové strategie na návštěvnost a na chování návštěvníků ve spojitosti s plněním primárních cílů webové prezentace www.stehovanipraha.cz.
6. Na základě analýz vyhodnoťte efektivitu zvolené obsahové strategie. Formulujte závěr zkoumání a možná doporučení.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK, 2014. Obsahový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4152-6.
KAUSHIK, Avinash, 2011. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2964-7.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK, 2014. Obsahový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4152-6.
KAUSHIK, Avinash, 2011. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2964-7.
Přílohy volně vložené
USB flash disk
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Mohl byste prosím odpovědět, zda je obsahový marketing vhodnější pro B2B nebo pro B2C segment a deklarovat Vaše stanovisko na konkrétních příkladech?
2. Jaké trendy v obsahovém marketingu lze dle vašeho mínění očekávat v budoucích letech?
3. Bezesporu je jedním z rizik zde předkládané problematiky přehlcení obsahem. Jak reálné je a jak je možné mu čelit?