Práce se zaměřuje na marketing a propagaci hudebního festivalu Horečky fest. Teoretická část definuje základní dělení hudebních festivalů, publika a cílové skupiny. Podrobněji se potom věnuje marketingovému mixu hudebních festivalů a způsobům možné finanční podpory. Praktická část popisuje současný stav, historii a marketingový mix festivalu Ho-rečky fest. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotaz-níkového šetření u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu. Zaměřil se na zjištění úrovně vnímání hudebního festivalu Horečky fest, využívání distribučních kanálů v souvis-losti s propagací festivalu přímo ve firmě a oblasti poskytovaných benefitů v rámci part-nerství.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on marketing and promotion of the Horečky fest music festival. The theoretical part defines the basic division of music festivals, audience and target groups. Then it deals in more detail with the marketing mix of music festivals and possible ways of financial support. The practical part describes the current state, history and marketing mix of the Horečky fest music festival. It also analyzes the results of quantitative research which was performed in the form of a questionnaire survey among employees of the two general partners of the festival. It focused on finding out the level of perception of the Ho-rečky Fest music festival, the use of distribution channels in connection with the promotion of the festival in the company and the benefits provided within the partnership.
Práce se zaměřuje na marketing a propagaci hudebního festivalu Horečky fest. Teoretická část definuje základní dělení hudebních festivalů, publika a cílové skupiny. Podrobněji se potom věnuje marketingovému mixu hudebních festivalů a způsobům možné finanční podpory. Praktická část popisuje současný stav, historii a marketingový mix festivalu Ho-rečky fest. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotaz-níkového šetření u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu. Zaměřil se na zjištění úrovně vnímání hudebního festivalu Horečky fest, využívání distribučních kanálů v souvis-losti s propagací festivalu přímo ve firmě a oblasti poskytovaných benefitů v rámci part-nerství.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on marketing and promotion of the Horečky fest music festival. The theoretical part defines the basic division of music festivals, audience and target groups. Then it deals in more detail with the marketing mix of music festivals and possible ways of financial support. The practical part describes the current state, history and marketing mix of the Horečky fest music festival. It also analyzes the results of quantitative research which was performed in the form of a questionnaire survey among employees of the two general partners of the festival. It focused on finding out the level of perception of the Ho-rečky Fest music festival, the use of distribution channels in connection with the promotion of the festival in the company and the benefits provided within the partnership.
1. Zpracujte literární rešerši pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti kultury, hudby a hudebních festivalů se zaměřením na event marketing.
2. Proveďte výzkum vnímání hudebního festivalu Horečky fest u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu.
3. Na základě výsledků výzkumu vyvoďte závěry a doporučte další možný vývoj v oblasti marketingu festivalu a spolupráce s generálními partnery festivalu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti kultury, hudby a hudebních festivalů se zaměřením na event marketing.
2. Proveďte výzkum vnímání hudebního festivalu Horečky fest u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu.
3. Na základě výsledků výzkumu vyvoďte závěry a doporučte další možný vývoj v oblasti marketingu festivalu a spolupráce s generálními partnery festivalu.
Seznam doporučené literatury
[1] Tajtáková, Mária a kolektiv, 2010. Marketing kultúry:Ako osloviť a udržať si publikum. Bratislava: EUROKÓDEX. ISBN 976-80-89447-29-9
[2] Tajtáková, Mária a kolektiv, 2006. Marketing kultúry: Vybrané problémy. Bratislava: EKONÓM. ISBN 80-225-2176-0
[3] ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 9788024706467.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 9788024735283.
[5] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5
Seznam doporučené literatury
[1] Tajtáková, Mária a kolektiv, 2010. Marketing kultúry:Ako osloviť a udržať si publikum. Bratislava: EUROKÓDEX. ISBN 976-80-89447-29-9
[2] Tajtáková, Mária a kolektiv, 2006. Marketing kultúry: Vybrané problémy. Bratislava: EKONÓM. ISBN 80-225-2176-0
[3] ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 9788024706467.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 9788024735283.
[5] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5
Přílohy volně vložené
Příloha P IV: CD s podrobným vyhodnocením kvantitativního výzkumu (vyhodnocení I. a II. řádu), kopiemi odpovědních formulářů dotazníkového šetření
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"Proč jste se rozhodla pro výzkum zrovna mezi zaměstnanci generálního partnera? Hodnotíte tuto cílovou skupinu z hlediska výzkumu vnímání hudebního festivalu jako dostatečně atraktivní a přínosnou?
"Jaké jsou benefity pro zaměstnavatele (Siemens a Continental Automotive), aby podporovaly své zaměstnance v zájmu o festival?
"Jaký byl zájem zaměstnanců o účast na výzkumu? Jaká byla návratnost dotazníků?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.