Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci knihkupectví Martinus a jeho konkurentů v online prostředí s výsledkem zpracování komparativní analýzy a průzkumného šetření. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat na sociálních sítích, webové prezentaci či blogu. Dále přináší informace o současném knižním trhu, včetně postojů mladých lidí ke čtení knih a trávení volného času na internetu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on online marketing communication of the Martinus bookstore and its competitors in online environment in addition with the result of comparative analysis and research survey. Thesis summarizes theoretical features of social media, website and blog promotion of the company operating on the book market. Furthermore it provides information about contemporary book market including attitudes of young people towards reading and spending their leisure time on the internet.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikace na sociálních sítích, online komunikace, Facebook, Instagram, Twitter, web, blog, knihy, knižní trh, Martinus
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication at social media, online communication, Facebook, Instagram, Twitter, web, blog, books, book market, Martinus
Rozsah průvodní práce
66 s. (94 458 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci knihkupectví Martinus a jeho konkurentů v online prostředí s výsledkem zpracování komparativní analýzy a průzkumného šetření. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat na sociálních sítích, webové prezentaci či blogu. Dále přináší informace o současném knižním trhu, včetně postojů mladých lidí ke čtení knih a trávení volného času na internetu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on online marketing communication of the Martinus bookstore and its competitors in online environment in addition with the result of comparative analysis and research survey. Thesis summarizes theoretical features of social media, website and blog promotion of the company operating on the book market. Furthermore it provides information about contemporary book market including attitudes of young people towards reading and spending their leisure time on the internet.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikace na sociálních sítích, online komunikace, Facebook, Instagram, Twitter, web, blog, knihy, knižní trh, Martinus
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication at social media, online communication, Facebook, Instagram, Twitter, web, blog, books, book market, Martinus
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pojednávající o online komunikaci s ohledem na specifika zvoleného oboru. Pozornost věnujte také možnostem měření efektivity na sociálních sítích.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, metodiku a cíle práce.
3. Představte knihkupectví Martinus a charakterizujte jeho dosavadní online komunikační nástroje.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte online komunikaci Martinusu a její cílovou skupinu.
5. Zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pojednávající o online komunikaci s ohledem na specifika zvoleného oboru. Pozornost věnujte také možnostem měření efektivity na sociálních sítích.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, metodiku a cíle práce.
3. Představte knihkupectví Martinus a charakterizujte jeho dosavadní online komunikační nástroje.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte online komunikaci Martinusu a její cílovou skupinu.
5. Zodpovězte výzkumné otázky, vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
MCDONALD, Jason, 2017. Social Media Marketing Workbook. San Jose: JM Internet Group, 364 s. ISBN 978-1-5395-9814-5.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
MILLER, Michael, 2017. Internetový marketing s YouTube. Brno: Computer press. 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
MURÁR, Peter, 2011. Marketing na Twitteri. Bratislava: Websupport, 133 s. ISBN 978-80-970814-7-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
MCDONALD, Jason, 2017. Social Media Marketing Workbook. San Jose: JM Internet Group, 364 s. ISBN 978-1-5395-9814-5.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
MILLER, Michael, 2017. Internetový marketing s YouTube. Brno: Computer press. 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
MURÁR, Peter, 2011. Marketing na Twitteri. Bratislava: Websupport, 133 s. ISBN 978-80-970814-7-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Bureš):
1. Jaká sociální média byste doporučila využívat pro oslovení čtenářů mladších 15 let?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Na jaký typ obsahu by se podle vás mělo knihkupectví Martinus na Facebooku nejvíce zaměřit?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak lze podle vás využít tzv. influencerů v komunikaci knihkupectví Martinus?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.