Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace oděvní značky Girls Without Clo-thes. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí se značkou, tedy marketingový mix a komunikační mix. V praktické části se nachází analýza značky Girls Without Clothes a její-ho marketingového a komunikačního mixu. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the clothing brand Girls Without Clothes. The theoretical part explains definiton of brand, marketing mix and communication mix. In the practical part there is an analysis of the brand Girls Without Clothes and its marketing and communication mix. This is followed by focus group re-search and its evaluation.
Klíčová slova
značka, Girls Without Clothes, oděvní značka, komunikace, marketingový mix, komuni-kační mix, focus group
Klíčová slova v angličtině
brand, Girls Without Clothes, clothing brand, communication, marketing mix, communica-tion mix, focus group
Rozsah průvodní práce
76 s. (109 428 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace oděvní značky Girls Without Clo-thes. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí se značkou, tedy marketingový mix a komunikační mix. V praktické části se nachází analýza značky Girls Without Clothes a její-ho marketingového a komunikačního mixu. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the clothing brand Girls Without Clothes. The theoretical part explains definiton of brand, marketing mix and communication mix. In the practical part there is an analysis of the brand Girls Without Clothes and its marketing and communication mix. This is followed by focus group re-search and its evaluation.
Klíčová slova
značka, Girls Without Clothes, oděvní značka, komunikace, marketingový mix, komuni-kační mix, focus group
Klíčová slova v angličtině
brand, Girls Without Clothes, clothing brand, communication, marketing mix, communica-tion mix, focus group
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumnou otázku.
3. Proveďte kvalitativně orientovaný primární výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Na základě výsledků analýz navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané značky.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši dostupných literárních pramenů z oblasti marketingové komunikace.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumnou otázku.
3. Proveďte kvalitativně orientovaný primární výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Na základě výsledků analýz navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané značky.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew,2008. Co je branding?. V Praze: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6.
KOTLER, Philip, Veronika WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. Zlín: UTB. ISBN 978-80-7454-470-5.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. London: Laurence King Publishing. ISBN 978-1-78067-566-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew,2008. Co je branding?. V Praze: Slovart. ISBN 978-80-7391-167-6.
KOTLER, Philip, Veronika WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módneho marketingu a stylingu. Zlín: UTB. ISBN 978-80-7454-470-5.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. London: Laurence King Publishing. ISBN 978-1-78067-566-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce ve svém posudku položila tuto otázku?
V kapitole 6.6 popisujete konkurenci značky. Tu jste určila Vy nebo majitel značky? Na základě jakých parametrů byla stanovena?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Kocourková):
1. První část praktické části je zaměřena na analýzu marketingového mixu. V textu mi ale chybí stěžejní závěry, které autorka zjistila. Mohla by je v rámci obhajoby objasnit?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Značka je známa svou kontroverzí hlavně v komunikaci na Facebooku. Je opravdu kontroverze to, na čem by měla značka stavět svou image?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Na straně 69 autorka píše, že výroba reklamního spotu je finančně náročná. Musí to tak být vždy? Může své tvrzení autorka doložit?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.