Tématem této bakalářské práce jsou sociální sítě taneční skupiny All Style Unit. Teoretická část práce se věnuje problematice neziskových organizací a jejich marketingu. Dále na tyto kapitoly navazuje téma, které se týká sociálních sítí obecně a potom jsou rozebírány sociální sítě jednotlivě Facebook, Instagram, Snapchat a YouTube. Navazující praktická část popisuje strukturu taneční skupiny All Style Unit a osvětluje její fungování. Dále se zabývá konkrétními profily All Style Unit na výše zmíněných sociálních sítí. Výzkumná část se skládá z dotazníkového šetření, ve které se autorka práce dotazovala respondentů na jejich názor na aktuální sdílené příspěvky taneční skupiny, na jejich zájmy, na případnou konkurenci skupiny, na sympatie respondentů k jednotlivým sociálním sítím a nechala jim i prostor pro jakýkoliv komentář k tématu. Na základě dotazníkového šetření autorka vypracovala doporučení pro skupinu pro optimalizaci její sociální sítě, což je poslední částí této práce.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis was to analyze using of social networks of All Style Unit within the marketing and to propose possibilities for improvement of their utilization. The theoretic part of this bachelor thesis is talking about the nonprofit organization and their marketing communication in its first part. After this topic the author is defining what are social sites and giving attention to the now-days most likable social sites. The initial of the practical part is specifying dancing group All Style Unit and its structure. It speaks about the history of the dancing group and how it works inside of the group. The goal of the other part was to take a deep look on the All Style Unit social sites and describe its language, form of the sharing content and the aim of the communication of every social site of All Style Unit. To find out what are the needs of the users who follow All Style Unit sites following, it was created a questionnaire with fifteen questions, whose aim was to find out what the users prefer to see and share on these social sites. According to the results of the questionnaire there was made up a recommendation for All Style Unit how to make use of their own social sites in terms of higher effectiveness.
nonprofit organization, marketing of nonprofit organization, social sites, Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube
Rozsah průvodní práce
56 s. (80 188 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce jsou sociální sítě taneční skupiny All Style Unit. Teoretická část práce se věnuje problematice neziskových organizací a jejich marketingu. Dále na tyto kapitoly navazuje téma, které se týká sociálních sítí obecně a potom jsou rozebírány sociální sítě jednotlivě Facebook, Instagram, Snapchat a YouTube. Navazující praktická část popisuje strukturu taneční skupiny All Style Unit a osvětluje její fungování. Dále se zabývá konkrétními profily All Style Unit na výše zmíněných sociálních sítí. Výzkumná část se skládá z dotazníkového šetření, ve které se autorka práce dotazovala respondentů na jejich názor na aktuální sdílené příspěvky taneční skupiny, na jejich zájmy, na případnou konkurenci skupiny, na sympatie respondentů k jednotlivým sociálním sítím a nechala jim i prostor pro jakýkoliv komentář k tématu. Na základě dotazníkového šetření autorka vypracovala doporučení pro skupinu pro optimalizaci její sociální sítě, což je poslední částí této práce.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis was to analyze using of social networks of All Style Unit within the marketing and to propose possibilities for improvement of their utilization. The theoretic part of this bachelor thesis is talking about the nonprofit organization and their marketing communication in its first part. After this topic the author is defining what are social sites and giving attention to the now-days most likable social sites. The initial of the practical part is specifying dancing group All Style Unit and its structure. It speaks about the history of the dancing group and how it works inside of the group. The goal of the other part was to take a deep look on the All Style Unit social sites and describe its language, form of the sharing content and the aim of the communication of every social site of All Style Unit. To find out what are the needs of the users who follow All Style Unit sites following, it was created a questionnaire with fifteen questions, whose aim was to find out what the users prefer to see and share on these social sites. According to the results of the questionnaire there was made up a recommendation for All Style Unit how to make use of their own social sites in terms of higher effectiveness.
nonprofit organization, marketing of nonprofit organization, social sites, Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu neziskových organizací a marketingu na sociálních sítích. Dále vyhledejte informace týkající se sociálních sítích jako takových. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu jednotlivých sociálních sítí All Style Unit. Popište jazyk, kterým skupina s cílovou skupinou komunikuje, formu sdílených příspěvků a cíle této komunikace. Formou dotazníkového šetření zjistěte informační potřeby cílové skupiny a další informace, které povedou k návrhu pro optimalizaci sociálních sítí All Style Unit pro jejich uživatele. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu komunikace. Na základě závěrů analýzy a dotazníkového šetření zodpovězte otázky.
3. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření představte stručný nástin možnosti změn nové komunikační strategie taneční skupiny All Style Unit na sociálních sítích. Naznačte, jaké zásady by měla akceptovat, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu neziskových organizací a marketingu na sociálních sítích. Dále vyhledejte informace týkající se sociálních sítích jako takových. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu jednotlivých sociálních sítí All Style Unit. Popište jazyk, kterým skupina s cílovou skupinou komunikuje, formu sdílených příspěvků a cíle této komunikace. Formou dotazníkového šetření zjistěte informační potřeby cílové skupiny a další informace, které povedou k návrhu pro optimalizaci sociálních sítí All Style Unit pro jejich uživatele. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu komunikace. Na základě závěrů analýzy a dotazníkového šetření zodpovězte otázky.
3. Na základě výsledků analýzy a dotazníkového šetření představte stručný nástin možnosti změn nové komunikační strategie taneční skupiny All Style Unit na sociálních sítích. Naznačte, jaké zásady by měla akceptovat, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2012. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBum, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
HAVLÍKOVÁ, Kristýna. 2013. Marketing neziskových organizací (marketing of non-profit organizations(. Arts Lexikon [online]. [cit. 2017-03-20]. Dostupné z: http://www.artslexikon.cz/index.php?title=Marketing_neziskových_organizac%C3%AD
KOTLER, Philip. 2007. et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. 2011. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
DOBROZEMSKÝ, Václav a Jan STEJSKAL. 2016. Nevýdělečné organizace v teorii. 2. aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 407 s. ISBN 978-80-7552-102-3.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2012. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBum, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
HAVLÍKOVÁ, Kristýna. 2013. Marketing neziskových organizací (marketing of non-profit organizations(. Arts Lexikon [online]. [cit. 2017-03-20]. Dostupné z: http://www.artslexikon.cz/index.php?title=Marketing_neziskových_organizac%C3%AD
KOTLER, Philip. 2007. et al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. 2011. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
DOBROZEMSKÝ, Václav a Jan STEJSKAL. 2016. Nevýdělečné organizace v teorii. 2. aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 407 s. ISBN 978-80-7552-102-3.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
" Představte hlavní specifika cílové skupiny komunikace taneční skupiny All style Unit.
" Jaké výsledky Vašeho výzkumu považujete za zajímavé, přínosné a objevné?
" Váš výzkum probíhal v době, kdy facebook zasáhla aféra s únikem dat a následný pokles uživatelů a oblíbenosti této soc.sítě. Jak by se tato skutečnost mohla odrazit na Vašem doporučení pro využití facebooku jako komunikačního nástroje?
Studentka zodpověděla všechny položené dotazy.