Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů
Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly.
V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on communication of the music festivals Colors of Ostrava, Mácháč Festival and Tomorrowland on social networks Facebook, Instagram and YouTube. The aim of the bachelor thesis is to analyze the role that social networks play in the communication of selected music festivals.
The theoretical part of the bachelor thesis deals with defining the meaning of terms connected with social networks and music festivals.
In the practical part selected musical festivals are presented. Subsequently, the data from the social media posts by the selected music festivals from the period of January 2018 are being analysed. Secondary data was taken from previously conducted research.
Klíčová slova
sociální sítě, Facebook, Instagram, YouTube, hudební festivaly, Colours of Ostrava, Mácháč Festival, Tomorrowland, komunikace na sociálních sítích
Klíčová slova v angličtině
social networks, Facebook, Instagram, YouTube, music festivals, Colours of Ostrava, Mácháč Festival, Tomorrowland, communication on social networks
Rozsah průvodní práce
67 s. (88 990 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů
Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly.
V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on communication of the music festivals Colors of Ostrava, Mácháč Festival and Tomorrowland on social networks Facebook, Instagram and YouTube. The aim of the bachelor thesis is to analyze the role that social networks play in the communication of selected music festivals.
The theoretical part of the bachelor thesis deals with defining the meaning of terms connected with social networks and music festivals.
In the practical part selected musical festivals are presented. Subsequently, the data from the social media posts by the selected music festivals from the period of January 2018 are being analysed. Secondary data was taken from previously conducted research.
Klíčová slova
sociální sítě, Facebook, Instagram, YouTube, hudební festivaly, Colours of Ostrava, Mácháč Festival, Tomorrowland, komunikace na sociálních sítích
Klíčová slova v angličtině
social networks, Facebook, Instagram, YouTube, music festivals, Colours of Ostrava, Mácháč Festival, Tomorrowland, communication on social networks
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a internetových zdrojů, definujte významy pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. Vytvořte teoretickou bázi pro praktickou část.
2. Definujte cíl bakalářské práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Zpracujte analýzu přidávaných příspěvků vybraných hudebních festivalů na sociálních sítích ve vybraném časovém úseku.
4. Na základě analýzy získaných dat interpretujte výsledky výzkumu a navrhněte komparativní analýzu.
5. Zodpovězte výzkumné otázky a vyhodnoťte cíl práce se závěrem.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury a internetových zdrojů, definujte významy pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. Vytvořte teoretickou bázi pro praktickou část.
2. Definujte cíl bakalářské práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Zpracujte analýzu přidávaných příspěvků vybraných hudebních festivalů na sociálních sítích ve vybraném časovém úseku.
4. Na základě analýzy získaných dat interpretujte výsledky výzkumu a navrhněte komparativní analýzu.
5. Zodpovězte výzkumné otázky a vyhodnoťte cíl práce se závěrem.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3320-0.
SCOTT, John, 2013. Social Network Analysis. Third Edition. Los Angeles: Sage. ISBN 978-1-4462-0903-5.
BAČUVČÍK, Radim, 2014. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-51-4.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK, 2017. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible. ISBN 978-80_87673-30-0.
NAUMANN, Friedrich, 2009. Dějiny informatiky: od abaku k internetu. Praha: Academia. Galileo. ISBN 978-80-200-1730-7.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch, 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3320-0.
SCOTT, John, 2013. Social Network Analysis. Third Edition. Los Angeles: Sage. ISBN 978-1-4462-0903-5.
BAČUVČÍK, Radim, 2014. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-51-4.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK, 2017. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible. ISBN 978-80_87673-30-0.
NAUMANN, Friedrich, 2009. Dějiny informatiky: od abaku k internetu. Praha: Academia. Galileo. ISBN 978-80-200-1730-7.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
1 Flash disk
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké byste zvolil parametry pro komparativní analýzu komunikace na soc. sítích jednotlivých hudebních festivalů?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jak hodnotíte skutečnost, že jste si pro svou analýzu zvolil leden - měsíc, kdy propagace festivalů není na svém vrcholu? Mohou být výsledky tímto zkresleny?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Jako doporučení pro komunikaci vybraných hudebních festivalů plynou z Vašeho výzkumu?
Student plně odpověděl na položenou otázku.