Bakalářská práce na téma Interní komunikace a motivace studentů v projektu Zlin Design Week analyzuje nástroje interní komunikace v projektu Zlin Design Week a motivaci stu-dentů, kteří se na něm podílí. Teoretická část se zabývá definováním pojmů komunikace, interní komunikace a motivace. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stano-veny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje projekt Zlin Design Week, struk-turu týmu a nástin komunikace, která v týmu probíhá. V praktické části je také proveden a vyhodnocen výzkum, zodpovězena výzkumná otázka a případná doporučení na zlepšení interní komunikace a motivace v projektu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis called Internal Communication and Motivation of Students in Zlin Design Week Project analyses internal communication tools of Zlin Design Week project and motivation of students who are part of it. Theoretical part explains basic terms, defini-ton of communication, internal communication and motivation. This part also sets goals and the research questions. Second part analytical part consists of qualitative and quantita-tive research focused on internal communication and motivation of students of Zlin Design Week project. The suggestions are proposed on the basis of the data gained in the research.
Klíčová slova
interní komunikace, nástroje interní komunikace, problémy interní komunikace, motivace, problémy motivace, Zlin Design Week
Klíčová slova v angličtině
internal communication, internal communication tools, problems of internal communication, motivation, problems of motivation, Zlin Design Week
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Interní komunikace a motivace studentů v projektu Zlin Design Week analyzuje nástroje interní komunikace v projektu Zlin Design Week a motivaci stu-dentů, kteří se na něm podílí. Teoretická část se zabývá definováním pojmů komunikace, interní komunikace a motivace. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stano-veny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje projekt Zlin Design Week, struk-turu týmu a nástin komunikace, která v týmu probíhá. V praktické části je také proveden a vyhodnocen výzkum, zodpovězena výzkumná otázka a případná doporučení na zlepšení interní komunikace a motivace v projektu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis called Internal Communication and Motivation of Students in Zlin Design Week Project analyses internal communication tools of Zlin Design Week project and motivation of students who are part of it. Theoretical part explains basic terms, defini-ton of communication, internal communication and motivation. This part also sets goals and the research questions. Second part analytical part consists of qualitative and quantita-tive research focused on internal communication and motivation of students of Zlin Design Week project. The suggestions are proposed on the basis of the data gained in the research.
Klíčová slova
interní komunikace, nástroje interní komunikace, problémy interní komunikace, motivace, problémy motivace, Zlin Design Week
Klíčová slova v angličtině
internal communication, internal communication tools, problems of internal communication, motivation, problems of motivation, Zlin Design Week
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o interní komunikaci ve firmě, motivaci a odměňování pracovníků. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle bakalářské práce.
2. Zpracujte analýzu o současném stavu interní komunikace a způsobech motivace ve studentském projektu Zlin Design Week prostřednictvím dotazníkového šetření a focus group. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu interní komunikace a motivace.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin změn v interní komunikaci a způsobu motivace studentů. Naznačte, na jaké zásady a pravidla motivace by měl být brán zřetel a jaké změny v interní komunikaci doporučujete na základě vyhodnocení analýzy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o interní komunikaci ve firmě, motivaci a odměňování pracovníků. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle bakalářské práce.
2. Zpracujte analýzu o současném stavu interní komunikace a způsobech motivace ve studentském projektu Zlin Design Week prostřednictvím dotazníkového šetření a focus group. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu interní komunikace a motivace.
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin změn v interní komunikaci a způsobu motivace studentů. Naznačte, na jaké zásady a pravidla motivace by měl být brán zřetel a jaké změny v interní komunikaci doporučujete na základě vyhodnocení analýzy.
Seznam doporučené literatury
CORNELISSEN, Joep, c2014. Corporate communication: a guide to theory and practice. 4th ed. Los Angeles: SAGE, xviii, 294 s. ISBN 9781446274941.
DENHARDT, Robert B., Janet Vinzant DENHARDT a Maria Pilar ARISTIGUETA, c2013. Managing human behavior in public and nonprofit organizations. 3rd ed. Los Angeles: Sage Publications, xviii, 525 s. ISBN 978-1-4129-9165-0.
HOLÁ, Jana, c2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
KERPEN, Dave, 2017. Jak to hrát s lidmi: 11 triků, které vás dostanou tam, kam chcete. Praha: Management Press, 272 s. ISBN 978-80-7261-499-8.
SVOBODA, Václav, 2009. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 239 s. Expert. ISBN 978-80-247-2866-7.
URBAN, Jan, 2017. Motivace a odměňování pracovníků: co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada, 157 s. Manažer. ISBN 978-80-271-0227-3.
Seznam doporučené literatury
CORNELISSEN, Joep, c2014. Corporate communication: a guide to theory and practice. 4th ed. Los Angeles: SAGE, xviii, 294 s. ISBN 9781446274941.
DENHARDT, Robert B., Janet Vinzant DENHARDT a Maria Pilar ARISTIGUETA, c2013. Managing human behavior in public and nonprofit organizations. 3rd ed. Los Angeles: Sage Publications, xviii, 525 s. ISBN 978-1-4129-9165-0.
HOLÁ, Jana, c2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
KERPEN, Dave, 2017. Jak to hrát s lidmi: 11 triků, které vás dostanou tam, kam chcete. Praha: Management Press, 272 s. ISBN 978-80-7261-499-8.
SVOBODA, Václav, 2009. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 239 s. Expert. ISBN 978-80-247-2866-7.
URBAN, Jan, 2017. Motivace a odměňování pracovníků: co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší. Praha: Grada, 157 s. Manažer. ISBN 978-80-271-0227-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky:
1. V práci se píše, že velkou absencí je celotýmový teambulding, který autorka doporučuje zrealizovat. Jaký by dle ní měl reálný dopad? A v čem konkrétně by mohl teambulding pomoci?
2. Z kvantitativního šetření vyplývá, že online komunikační nástroj Slack je v mnoha případech nepoužíván hlavně z hlediska toho, že členům týmu nikdo aplikaci nevysvětlil. Není to jeden ze stěžejních závěrů v analýze online komunikace, který mohl celková data zkreslit?
Studetnka plně a připravene zodpověděla všechny položené dotazy.