Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou nově nastoleného konceptu projektu Fashion Event Dotek 2017 a jeho vlivu na projekt v následujícím roce realizace. Cílem je zjistit, zda byly změny prospěšné pro další vývoj projektu, či nikoli. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem se zaměřením na marketingovou komunikaci a komunikační mix v souvislosti s módní akcí. Blíže specifikuje fashion marketing a pojmy spojené s projektovým řízením. Praktická část práce analyzuje neziskový projekt Fashion Event Dotek se zaměřením na podstatné změny v realizaci v kontinuitě s porovnáním realizace následného ročníku. Součástí praktické části je dotazník distribuovaný návštěvníkům projektu v Brně, jehož cílem je zjistit obecnou reakci na vývoj projektu a polostrukturovaný hloubkový rozhovor se současnou manažerkou projektu dotazující se na vliv změn na organizaci následujícího ročníku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the newly created concept of the Fashion Event Dotek 2017 project and its impact on the project in the following year of implementation. The aim is to find out whether the changes were beneficial for further development of the project or not. The theoretical part describes the non-profit sector concentrating on marketing communication and communication mix in relation to fashion event. It specifies in details fashion marketing and terms related to project management. The purpose of a
practical part is to analyze Fashion Event Dotek project with a focus on significant changes in the implementation and comparison of it with the following year. Questionnaire distributed among the visitors of Fashion Event Dotek 2017 is included in the practical part and aims to find a general opinion on the project development. Lastly there is an interview with the current project manager focusing on the impact that the changes had on the organization during the next year.
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou nově nastoleného konceptu projektu Fashion Event Dotek 2017 a jeho vlivu na projekt v následujícím roce realizace. Cílem je zjistit, zda byly změny prospěšné pro další vývoj projektu, či nikoli. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem se zaměřením na marketingovou komunikaci a komunikační mix v souvislosti s módní akcí. Blíže specifikuje fashion marketing a pojmy spojené s projektovým řízením. Praktická část práce analyzuje neziskový projekt Fashion Event Dotek se zaměřením na podstatné změny v realizaci v kontinuitě s porovnáním realizace následného ročníku. Součástí praktické části je dotazník distribuovaný návštěvníkům projektu v Brně, jehož cílem je zjistit obecnou reakci na vývoj projektu a polostrukturovaný hloubkový rozhovor se současnou manažerkou projektu dotazující se na vliv změn na organizaci následujícího ročníku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the newly created concept of the Fashion Event Dotek 2017 project and its impact on the project in the following year of implementation. The aim is to find out whether the changes were beneficial for further development of the project or not. The theoretical part describes the non-profit sector concentrating on marketing communication and communication mix in relation to fashion event. It specifies in details fashion marketing and terms related to project management. The purpose of a
practical part is to analyze Fashion Event Dotek project with a focus on significant changes in the implementation and comparison of it with the following year. Questionnaire distributed among the visitors of Fashion Event Dotek 2017 is included in the practical part and aims to find a general opinion on the project development. Lastly there is an interview with the current project manager focusing on the impact that the changes had on the organization during the next year.
1. Zpracujte rešerši odborné literatury v oblasti neziskového sektoru s orientací na specifika nestátních neziskových organizací, přibližte základní charakteristiky pojmů fashion marketing a fashion event. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Představte studentský neziskový projekt Fashion Event Dotek s orientací na změny v projektu v rámci stanoveného ročníku realizace, vymezte cílové skupiny.
3. Realizujte výzkumné šetření, jehož cílem je zjištění, zda nastavené změny v projektu jsou pozitivně vnímány cílovou skupinou a představují přínos pro novou koncepci projektu.
4. Na základě výsledků výzkumného šetření zodpovězte výzkumné otázky, případně představte stručný nástin možností vedoucích ke zvýšení efektivity studentského projektu Fashion Event Dotek.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury v oblasti neziskového sektoru s orientací na specifika nestátních neziskových organizací, přibližte základní charakteristiky pojmů fashion marketing a fashion event. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte cíl práce a výzkumné otázky.
2. Představte studentský neziskový projekt Fashion Event Dotek s orientací na změny v projektu v rámci stanoveného ročníku realizace, vymezte cílové skupiny.
3. Realizujte výzkumné šetření, jehož cílem je zjištění, zda nastavené změny v projektu jsou pozitivně vnímány cílovou skupinou a představují přínos pro novou koncepci projektu.
4. Na základě výsledků výzkumného šetření zodpovězte výzkumné otázky, případně představte stručný nástin možností vedoucích ke zvýšení efektivity studentského projektu Fashion Event Dotek.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, ISBN 978-80-87500-01-9.
BOUKAL, Petr, 2009. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). V Praze: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1650-9.
KOTLER, Philip, 2005. Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vydání. Brno: CP Books. ISBN 80-251-0518-0.
KOTLER, Philip a Nancy LEE, c2008. Social marketing: influencing behaviors for good. 3rd ed. Los Angeles: Sage publication. ISBN 978-1-4129-5647-5.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7454-470-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-2
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, ISBN 978-80-87500-01-9.
BOUKAL, Petr, 2009. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). V Praze: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1650-9.
KOTLER, Philip, 2005. Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vydání. Brno: CP Books. ISBN 80-251-0518-0.
KOTLER, Philip a Nancy LEE, c2008. Social marketing: influencing behaviors for good. 3rd ed. Los Angeles: Sage publication. ISBN 978-1-4129-5647-5.
LAPŠANSKÁ, Dana, 2014. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati. ISBN 978-80-7454-470-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-2
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Eva Gartnerová):
1. Na základě rozhovoru se slečnou Rychetskou vyvozujete závěr, že je potřeba najít a komunikovat ke správné cílové skupině ve Zlíně? Jak toho dosáhnete?
2. Vyzdvihněte 3 elementy v rámci fashion marketingu, které se v Doteku osvědčily a měly by dle vás být definitivně zachovány do dalších ročníků?
3. Zmiňujete "faktory UTB", kterým se projekt musí podřizovat. Co vnímáte jako největší bariéru v přístupu univerzity pro organizaci akce?
Vedoucí práce ve svém posudku položila tuto otázku:
1. Co přinesla práce Vám samotné?