Diplomová práce se věnuje vnímání značky Vitana v kategorii koření na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zaměřuje na problematiku značky a blíže rozebírá kvalitativní výzkum. Praktická část představuje společnost Vitana, její pozici na trhu a hlavní konkurenty. Součástí praktické části je marketingový výzkum zaměřený na znalost značky. Projektová část obsahuje strategii na zlepšení vnímání značky Vitana v kategorii koření.
Anotace v angličtině
This master´s thesis is focusing on brand perception of Vitana brand in the category of dry spices on the Czech market. The thesis is divided into a theoretical, practical and project part. The theoretical part focuses on the issue of the brand and further analyzes qualitative research. The practical part represents company Vitana, its market position and its main competitors. Part of the practical part is marketing research focused on brand knowledge. The project part contains a strategy to improve the brand perception of Vitana brand in the category of dry spices.
Diplomová práce se věnuje vnímání značky Vitana v kategorii koření na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zaměřuje na problematiku značky a blíže rozebírá kvalitativní výzkum. Praktická část představuje společnost Vitana, její pozici na trhu a hlavní konkurenty. Součástí praktické části je marketingový výzkum zaměřený na znalost značky. Projektová část obsahuje strategii na zlepšení vnímání značky Vitana v kategorii koření.
Anotace v angličtině
This master´s thesis is focusing on brand perception of Vitana brand in the category of dry spices on the Czech market. The thesis is divided into a theoretical, practical and project part. The theoretical part focuses on the issue of the brand and further analyzes qualitative research. The practical part represents company Vitana, its market position and its main competitors. Part of the practical part is marketing research focused on brand knowledge. The project part contains a strategy to improve the brand perception of Vitana brand in the category of dry spices.
1. Zpracujte rešerši literatury vztahující se k tématu práce.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte cíl práce, metody a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte značku Vitana a její současnou pozici.
4. Realizujte výzkum týkající vnímání značky Vitana na současném trhu.
5. Vyhodnoťte a interpretujte informace získané analýzami a vyvoďte doporučení.
6. Na základě doporučení navrhněte projekt k řešení dané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury vztahující se k tématu práce.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte cíl práce, metody a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte značku Vitana a její současnou pozici.
4. Realizujte výzkum týkající vnímání značky Vitana na současném trhu.
5. Vyhodnoťte a interpretujte informace získané analýzami a vyvoďte doporučení.
6. Na základě doporučení navrhněte projekt k řešení dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A a Vilém JUNGMANN. Brand building: budování značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 360s. ISBN 978-80-247-3528-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A a Vilém JUNGMANN. Brand building: budování značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 360s. ISBN 978-80-247-3528-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Gartnerová):
1. Kdo jsou vaši největší konkurenti na zahraničních trzích?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. V praktické části zmiňujete možná rizika spojená s realizací komunikační strategie. Jak by vypadala ideální krizová komunikace společnosti Vitana, která by měla reagovat na vámi zmiňovaná rizika?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Ve své strategii se většinu zaměřujete na online a digitální média. Můžete prosím rozvést konkrétní působení ambasadorů a případné další offline mkt aktivity?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.