Diplomová práce Interní komunikace ve službách si klade za cíl analyzovat komunikační nástroje užívané pro interní komunikaci ve zkoumané firmě, zodpovědět výzkumné otázky a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska z oblasti firemní komunikace a jsou zde vy-světleny základní pojmy. V praktické části je vytvořen přehled použitých komunikačních nástrojů ve firmě, provedena SWOT analýza a průzkum spokojenosti s interní komunikací mezi zaměstnanci. V projektové části jsou předloženy návrhy opatření ke zlepšení interní komunikace firmy.
Anotace v angličtině
This thesis, Internal Communication in Services, aims to analyze communication tools used for internal communication in the studied company, to answer research questions and pro-pose changes to improve internal communication based on the results of the analysis. The theoretical part describes theory as well as the basic terms in corporate communication. The practical part provides an overview of used communication tools in the company, a SWOT analysis, and satisfaction survey with internal communication among employees. In the Pro-ject part of the thesis, proposals to improve the internal communication in the company are presented.
Klíčová slova
Interní komunikace, služby, komunikační nástroje, analýza, informační média
Klíčová slova v angličtině
Internal communications, services, communication tools, analysis, informational media
Rozsah průvodní práce
92 s. (169 550 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce Interní komunikace ve službách si klade za cíl analyzovat komunikační nástroje užívané pro interní komunikaci ve zkoumané firmě, zodpovědět výzkumné otázky a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska z oblasti firemní komunikace a jsou zde vy-světleny základní pojmy. V praktické části je vytvořen přehled použitých komunikačních nástrojů ve firmě, provedena SWOT analýza a průzkum spokojenosti s interní komunikací mezi zaměstnanci. V projektové části jsou předloženy návrhy opatření ke zlepšení interní komunikace firmy.
Anotace v angličtině
This thesis, Internal Communication in Services, aims to analyze communication tools used for internal communication in the studied company, to answer research questions and pro-pose changes to improve internal communication based on the results of the analysis. The theoretical part describes theory as well as the basic terms in corporate communication. The practical part provides an overview of used communication tools in the company, a SWOT analysis, and satisfaction survey with internal communication among employees. In the Pro-ject part of the thesis, proposals to improve the internal communication in the company are presented.
Klíčová slova
Interní komunikace, služby, komunikační nástroje, analýza, informační média
Klíčová slova v angličtině
Internal communications, services, communication tools, analysis, informational media
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s důrazem na oblast marketingových komunikací v interním prostředí podniku služeb.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte současný stav využívání interních komunikačních nástrojů ve zvolené firmě.
4. Zpracujte marketingový výzkum ve zvolené firmě s cílem analyzovat úroveň interní komunikace, silné a slabé stránky a možnosti k její vyšší efektivitě.
5. Na základě zjištěných dat navrhněte strategii interní komunikace aplikovatelnou v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s důrazem na oblast marketingových komunikací v interním prostředí podniku služeb.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte současný stav využívání interních komunikačních nástrojů ve zvolené firmě.
4. Zpracujte marketingový výzkum ve zvolené firmě s cílem analyzovat úroveň interní komunikace, silné a slabé stránky a možnosti k její vyšší efektivitě.
5. Na základě zjištěných dat navrhněte strategii interní komunikace aplikovatelnou v praxi.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
JEŽKOVÁ, Renáta. Interaktivní marketing ve službách. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015, 82 s. (125 715 znaků). Dostupné také z: http://hdl.handle.net/10563/31060. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací. Vedoucí práce Juříková, Martina.
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, 1 CD-ROM. ISBN 9788074543753.
VANÍČEK, Jiří. Marketing služeb a cestovního ruchu. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2013, 191 s. ISBN 9788072488704.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 9788087472255.
JUŘÍKOVÁ, Martina. Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 42 s. Teze disertační práce. ISBN 9788074540523.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
JEŽKOVÁ, Renáta. Interaktivní marketing ve službách. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015, 82 s. (125 715 znaků). Dostupné také z: http://hdl.handle.net/10563/31060. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací, Ústav marketingových komunikací. Vedoucí práce Juříková, Martina.
JUŘÍKOVÁ, Martina. Marketing služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, 1 CD-ROM. ISBN 9788074543753.
VANÍČEK, Jiří. Marketing služeb a cestovního ruchu. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2013, 191 s. ISBN 9788072488704.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 9788087472255.
JUŘÍKOVÁ, Martina. Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 42 s. Teze disertační práce. ISBN 9788074540523.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Gartnerová):
1. V teoretické části vaší práce zmiňujete inspirativní firmy ze zahraničí, které se zabývají na vysoké úrovni interním marketingem. Tyto informace již ale nejsou aktuální. Dokázal byste tedy říct, kdo je teď zahraničním leadrem na trhu v interní komunikaci a jaké zdroje k tomu využívá?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jaký je dle vás největší problém u českých firem při zavádění strategií interní komunikace?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Jak byste těmto problémům předešel?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
Vedoucí práce dr. Juříková ve svém posudku položila tuto otázku:
1. Jaké možné limity mají zjištění z vámi realizovaného šetření pro nastavení interní komunikace?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.