Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data, identifikuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí společnosti, a také její hrozby a příležitosti. V závěru verifikuje výzkumné otázky. Náplní projektové části práce je vlastní návrh koncepce efektivní komunikace s vazbou na firemní kulturu při využití nástrojů interních PR a zhodnocení návrhu z hlediska ekonomické a technické náročnosti.
Anotace v angličtině
The objective of this master's thesis is internal PR in relation to the corporate culture and its influence on attitudes and values of the selected internet company employees. The theoretical part defines the background in the field of internal communication, corporate culture, feedback, motivation and defines the research's questions on the end. The practical part describes the selected internet company, defines the methodology of the research, analyses the acquired data, identifies the strengths and weakness of the internal environment of the chosen company, and its threats and opportunities. There is the research questions verification on the end of this part. The aim of the project part is design of the concept of effective communication with connection to corporate culture using internal PR tools and evaluation of the proposal in terms of economic and technical difficulty.
Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data, identifikuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí společnosti, a také její hrozby a příležitosti. V závěru verifikuje výzkumné otázky. Náplní projektové části práce je vlastní návrh koncepce efektivní komunikace s vazbou na firemní kulturu při využití nástrojů interních PR a zhodnocení návrhu z hlediska ekonomické a technické náročnosti.
Anotace v angličtině
The objective of this master's thesis is internal PR in relation to the corporate culture and its influence on attitudes and values of the selected internet company employees. The theoretical part defines the background in the field of internal communication, corporate culture, feedback, motivation and defines the research's questions on the end. The practical part describes the selected internet company, defines the methodology of the research, analyses the acquired data, identifies the strengths and weakness of the internal environment of the chosen company, and its threats and opportunities. There is the research questions verification on the end of this part. The aim of the project part is design of the concept of effective communication with connection to corporate culture using internal PR tools and evaluation of the proposal in terms of economic and technical difficulty.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na firemní kulturu a využití nástrojů PR v rámci interní komunikace.
2. Analyzujte současný stav firemní kultury a využití nástrojů PR v rámci interní komunikace zvolené společnosti.
3. Zpracujte marketingový průzkum s cílem změřit úroveň firemní kultury, interní komunikace a využití nástrojů PR ve zvolené firmě.
4. Vyvoďte závěry marketingového průzkumu a na základě zjištěných informací navrhněte strategii ke zlepšení a zefektivnění interních nástrojů PR ve vztahu k posílení firemní kultury v dané společnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na firemní kulturu a využití nástrojů PR v rámci interní komunikace.
2. Analyzujte současný stav firemní kultury a využití nástrojů PR v rámci interní komunikace zvolené společnosti.
3. Zpracujte marketingový průzkum s cílem změřit úroveň firemní kultury, interní komunikace a využití nástrojů PR ve zvolené firmě.
4. Vyvoďte závěry marketingového průzkumu a na základě zjištěných informací navrhněte strategii ke zlepšení a zefektivnění interních nástrojů PR ve vztahu k posílení firemní kultury v dané společnosti.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-4354-7.
NAOUM, Shamil. People and organizational management in construction. London: Telford, 2001. ISBN 9780727728746.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003. ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2790-5.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Praha: Grada, 2004. Psyché (Grada). ISBN 80-247-0405-6.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-4354-7.
NAOUM, Shamil. People and organizational management in construction. London: Telford, 2001. ISBN 9780727728746.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003. ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2790-5.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Praha: Grada, 2004. Psyché (Grada). ISBN 80-247-0405-6.
Přílohy volně vložené
1 flash disk
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
" Vámi analyzovaná firma využívá mnoho komunikačních kanálů. Které komunikační kanály byste navrhla jako hlavní?
" Projevila firma o Vaše zlepšovací návrhy zájem?
" Kdo bude mít na starosti práci s nástroji zpětné vazby (anonymní online formuláře, schránky v kuchyňkách, dotazník spokojenosti)?
Studentka připraveně reagovala na všechny položené dotazy.