Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit optimální formu komunikačního mixu. Vý-stupem práce bude podrobný a kompletní komunikační plán pro období rebrandingu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create an ideal strategy for rebranding proces of global brand Capri-Sun. This requires an analysis of the current situation, to determine actual posi-tion on the market and brand perception. Consequently it is important to define target groups and consumer's profile. Then we will identify key aspects of consumer's purchasing decisions, main associations connected to product by using specific research. According to research outputs, optimal form of communication mix will be designed. The output of who-le thesis is detailed and complete communication plan for the rebranding proces and for the first year of the new brand name relaunch.
Brand, rebranding, brand management, marketing communication, qualitative research, brand value, corporate social responsibility, global brand
Rozsah průvodní práce
90
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit optimální formu komunikačního mixu. Vý-stupem práce bude podrobný a kompletní komunikační plán pro období rebrandingu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create an ideal strategy for rebranding proces of global brand Capri-Sun. This requires an analysis of the current situation, to determine actual posi-tion on the market and brand perception. Consequently it is important to define target groups and consumer's profile. Then we will identify key aspects of consumer's purchasing decisions, main associations connected to product by using specific research. According to research outputs, optimal form of communication mix will be designed. The output of who-le thesis is detailed and complete communication plan for the rebranding proces and for the first year of the new brand name relaunch.
Brand, rebranding, brand management, marketing communication, qualitative research, brand value, corporate social responsibility, global brand
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretický základ procesu rebrandingu zavedené značky na mezinárodním trhu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou značku a její stávající situaci a pozici na trhu.
4. Proveďte významné analýzy, vyhodnoťte průzkumy ze sekundárních zdrojů, příp. realizujte průzkum zkoumající vnímání značky a vlastnosti cílových skupin.
5. Vypracujte komunikační strategii značky v procesu rebrandingu včetně finanční, časové a personální náročnosti. Vymezte limity a možnosti realizace vašeho projektu, zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretický základ procesu rebrandingu zavedené značky na mezinárodním trhu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou značku a její stávající situaci a pozici na trhu.
4. Proveďte významné analýzy, vyhodnoťte průzkumy ze sekundárních zdrojů, příp. realizujte průzkum zkoumající vnímání značky a vlastnosti cílových skupin.
5. Vypracujte komunikační strategii značky v procesu rebrandingu včetně finanční, časové a personální náročnosti. Vymezte limity a možnosti realizace vašeho projektu, zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
BELK, Russell W., Eileen FISCHER a Robert V. KOZINETS. Qualitative consumer & marketing research. London: SAGE, 2013. ISBN 9780857027665.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. ISBN 978-80-7408-100-2.
LINHART, Zdeněk a Helena SMOLOVÁ. Marketingový výzkum. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016. ISBN 978-80-87839-78-2.
ORESKÝ, Milan a kol. Aplikovaný marketing. Bratislava: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-8168-382-4.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
BELK, Russell W., Eileen FISCHER a Robert V. KOZINETS. Qualitative consumer & marketing research. London: SAGE, 2013. ISBN 9780857027665.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. ISBN 978-80-7408-100-2.
LINHART, Zdeněk a Helena SMOLOVÁ. Marketingový výzkum. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016. ISBN 978-80-87839-78-2.
ORESKÝ, Milan a kol. Aplikovaný marketing. Bratislava: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-8168-382-4.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Bačuvčík):
1. Proč byla použita metoda focus group, a ne například individuální rozhovory? Zdůvodněte výběr metody výzkumu.
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Vysvětlete pojetí projektové části. Které návrhy byly vytvořeny přímo v rámci diplomové práce? Jak konkrétně byly v projektu využity závěry analýz a výzkumu?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
Vedoucí práce dr. Juříková položila ve svém posudku tyto otázky:
1. Nakolik jste byl limitován při nastavení kampaně mateřskou společností? Která část kreativy je vašim dílem?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Nakolik jste využil poznatků z analýz, zejména FG, při tvorbě projektu?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.