Diplomová práce je zaměřena na vybrané nástroje komunikačního mixu firmy Mands In-ternational s.r.o. Tato firma působí na trhu již více než 20 let a je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti prodeje a servisu, především industriálních a zemědělských pneumatik. Teoretická část je věnována vymezením pojmů v oblasti marketingové komunikace a následně aplikovaných metod výzkumů. Praktická část obsahuje především popis realizace tří fází výzkumu: kvantitativního telefonické dotazování a kvalitativního - individuální hloubkové rozhovory a uživatelské testování stávajících webových stránek firmy. Na základě interpretace nasbíraných dat je vytvořen návrh projektu pro zdokonalení současné komunikační strategie firmy Mands International s.r.o. Závěrem je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on selected tools of the communication mix of the company Mands International s.r.o. This company is operating on the market for more than 20 years and is one of the leading providers of sales and service primarily for industrial and agricultural tyres. The theoretical part is focused on defining concepts in the sphere of marketing communications and subsequently applied research methods. The practical part contains mainly the description of the realization of the three phases of the research: quantitative - telephone interviewing and qualitative - individual in-depth interviews and user testing of existing corporate website. Based on the interpretation of the collected data, a project proposal is developed to improve the current communication strategy of Mands International s.r.o. In conclusion, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing communication, tools of the communication mix, communication strategy, tyres
Rozsah průvodní práce
110 s. (145 648 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vybrané nástroje komunikačního mixu firmy Mands In-ternational s.r.o. Tato firma působí na trhu již více než 20 let a je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti prodeje a servisu, především industriálních a zemědělských pneumatik. Teoretická část je věnována vymezením pojmů v oblasti marketingové komunikace a následně aplikovaných metod výzkumů. Praktická část obsahuje především popis realizace tří fází výzkumu: kvantitativního telefonické dotazování a kvalitativního - individuální hloubkové rozhovory a uživatelské testování stávajících webových stránek firmy. Na základě interpretace nasbíraných dat je vytvořen návrh projektu pro zdokonalení současné komunikační strategie firmy Mands International s.r.o. Závěrem je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on selected tools of the communication mix of the company Mands International s.r.o. This company is operating on the market for more than 20 years and is one of the leading providers of sales and service primarily for industrial and agricultural tyres. The theoretical part is focused on defining concepts in the sphere of marketing communications and subsequently applied research methods. The practical part contains mainly the description of the realization of the three phases of the research: quantitative - telephone interviewing and qualitative - individual in-depth interviews and user testing of existing corporate website. Based on the interpretation of the collected data, a project proposal is developed to improve the current communication strategy of Mands International s.r.o. In conclusion, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing communication, tools of the communication mix, communication strategy, tyres
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu se zaměřením na vybrané komunikační nástroje.
2. Formulujte cíl práce, výzkumné otázky a metody výzkumu.
3. Analyzujte komunikační mix společnosti Mands International, s.r.o. a proveďte kvalitativní a kvantitavní výzkumné šetření u stávajících klientů.
4. S přihlédnutím k východiskům výzkumů navrhněte projekt marketingové komunikace pro danou firmu.
5. Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu se zaměřením na vybrané komunikační nástroje.
2. Formulujte cíl práce, výzkumné otázky a metody výzkumu.
3. Analyzujte komunikační mix společnosti Mands International, s.r.o. a proveďte kvalitativní a kvantitavní výzkumné šetření u stávajících klientů.
4. S přihlédnutím k východiskům výzkumů navrhněte projekt marketingové komunikace pro danou firmu.
5. Projekt podrobte rizikové, nákladové a časové analýze.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Brno: Computer Press, c2007. ISBN 978-80-251-1456-8.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134320.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
OLIVER, Sandra. A handbook of corporate communication and strategic public relations: pure and applied. New York: Routledge, 2004. ISBN 0415334195.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3494-1.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Brno: Computer Press, c2007. ISBN 978-80-251-1456-8.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134320.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
OLIVER, Sandra. A handbook of corporate communication and strategic public relations: pure and applied. New York: Routledge, 2004. ISBN 0415334195.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3494-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Ph.D. Káčerková):
1. Zvolená firma je na trhu B2B dobře saturována, i při využívání poměrně malého počtu nástrojů komunikačního mixu zaznamenává prodejní úspěch. Jak lze podpořit budování dlouhodobé zákaznické loajality v tomto segmentu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. U stávajících zákazníků se projevuje vysoká míra spokojenosti a věrnosti značce. Lze tyto atributy využít při získávání nových klientů? (např. forma doporučení, osobní zkušenosti apod.)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Doporučujete nastavit novou strategii pro e-mail marketing. Proč chcete investovat do tohoto nástroje, který se ukázal jako neefektivní?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.