Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu, které přináší potřebné údaje k vytvoření nové komunikační strategie. Třetí závěrečná část přináší nový návrh komuni-kační strategie a komunikačního mixu pro firmu XY se zaměřením na teambuilding na zá-kladě výsledků z druhé části diplomové práce.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to create a communication strategy of a chosen company specialized in the field of tourism and teambuilding events' organization. The work is di-vided in three parts: theoretical, research and project part. The theoretical part brings new theoretical findings in the fields of marketing communication of services, communication strategies and tools and teambuilding. The second part is dedicated to analyses and other relevant parts of marketing research necessary for the creation of new communication strat-egy for the given case. The draft of the new communication strategy and communication mix of the company XY and its product of teambuilding services is presented in the third part of the thesis, and analyzed according to the results discussed in the research part of the work.
Marketing communication, services marketing, communication, communication strategy, communication mix, communication tools, teambuilding, public relations, advertising, per-sonal selling, direct marketing, sales promotion, online marketing, event marketing
Rozsah průvodní práce
96 s. (169 880 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu, které přináší potřebné údaje k vytvoření nové komunikační strategie. Třetí závěrečná část přináší nový návrh komuni-kační strategie a komunikačního mixu pro firmu XY se zaměřením na teambuilding na zá-kladě výsledků z druhé části diplomové práce.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to create a communication strategy of a chosen company specialized in the field of tourism and teambuilding events' organization. The work is di-vided in three parts: theoretical, research and project part. The theoretical part brings new theoretical findings in the fields of marketing communication of services, communication strategies and tools and teambuilding. The second part is dedicated to analyses and other relevant parts of marketing research necessary for the creation of new communication strat-egy for the given case. The draft of the new communication strategy and communication mix of the company XY and its product of teambuilding services is presented in the third part of the thesis, and analyzed according to the results discussed in the research part of the work.
Marketing communication, services marketing, communication, communication strategy, communication mix, communication tools, teambuilding, public relations, advertising, per-sonal selling, direct marketing, sales promotion, online marketing, event marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající komunikační strategie a teambuildingu.
2. Formulujte výzkumné otázky, vztahující se k tématu práce, spolu s popisem metodiky.
3. Analyzujte současný stav komunikační strategie vybrané firmy.
4. Zpracujte výzkumné šetření obsahovými analýzami, vyvoďte závěry.
5. Na základě zjištěného v projektové části navrhněte možná řešení problémů a jejich implementaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky týkající komunikační strategie a teambuildingu.
2. Formulujte výzkumné otázky, vztahující se k tématu práce, spolu s popisem metodiky.
3. Analyzujte současný stav komunikační strategie vybrané firmy.
4. Zpracujte výzkumné šetření obsahovými analýzami, vyvoďte závěry.
5. Na základě zjištěného v projektové části navrhněte možná řešení problémů a jejich implementaci.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. 2013. Základy marketingu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4208-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
MOHAUPTOVÁ, Eva. 2009. Teambuilding: cesta k efektivní spolupráci. Vyd. 2. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-641-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4209-0.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. 2013. Základy marketingu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4208-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
MOHAUPTOVÁ, Eva. 2009. Teambuilding: cesta k efektivní spolupráci. Vyd. 2. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-641-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4209-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"Uvádíte, že vybraná společnost je cestovní kanceláří, která mimo jiné nabízí i teambuildingové služby. Je pro tyto služby vytvářena oddělená marketingová komunikace pod danou značkou?
"Na trhu existují i specializované agentury, které se zabývají přímo teambuildingovými aktivitami. Jakou výhodu má vybraná společnost oproti konkurenci tohoto druhu?
"Cílová skupina se nachází v prostředí trhu B2B. Jaký aspekt je při nabídce daného produktu respektive služby v tomto segmentu nejdůležitější?
Studentka reagovala připraveně na všechny položené otázky.