Diplomová práce je zaměřená na sestavení komunikačního plánu pro založení nové kavárny ve Zlíně. Práce se skládá ze tří částí; teoretické, praktické a projektové. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska z oblasti marketingu, služeb, marketingového mixu, komunikačního mixu, strategického marketingu, situačních analýz, segmentace, marketingového výzkumu a metodiku práce. Praktická část práce zahrnuje vypracování situačních analýz, segmentaci trhu, definování cílové skupiny a výsledky a závěry marketingového výzkumu. Projektová část práce zahrnuje představení konceptu kavárny, marketingový mix kavárny, zvolené prostředky komunikace a sestavení komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on creation of communication plan for founding new café in Zlín. Thesis consists of three parts; theoretical, analytical and practical. Theoretical part deals with theoretical basis concerning marketing, services, marketing mix, communication mix, strategic marketing, situational analyses, segmentation process, marketing research and methodology. Practical part of thesis includes implementation of situational analysis, market segmentation, definition of target market segment, and results and conclusion of marketing research. Project part of thesis is focused on introduction of café, marketing mix, chosen communication mix and communicational plan.
Klíčová slova
komunikační plán, komunikace, konkurence, analýza, výzkum, sdělení, sociální síť, kavárna
Klíčová slova v angličtině
communication plan, communication, competition, analysis, research, message, social network, café
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřená na sestavení komunikačního plánu pro založení nové kavárny ve Zlíně. Práce se skládá ze tří částí; teoretické, praktické a projektové. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska z oblasti marketingu, služeb, marketingového mixu, komunikačního mixu, strategického marketingu, situačních analýz, segmentace, marketingového výzkumu a metodiku práce. Praktická část práce zahrnuje vypracování situačních analýz, segmentaci trhu, definování cílové skupiny a výsledky a závěry marketingového výzkumu. Projektová část práce zahrnuje představení konceptu kavárny, marketingový mix kavárny, zvolené prostředky komunikace a sestavení komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on creation of communication plan for founding new café in Zlín. Thesis consists of three parts; theoretical, analytical and practical. Theoretical part deals with theoretical basis concerning marketing, services, marketing mix, communication mix, strategic marketing, situational analyses, segmentation process, marketing research and methodology. Practical part of thesis includes implementation of situational analysis, market segmentation, definition of target market segment, and results and conclusion of marketing research. Project part of thesis is focused on introduction of café, marketing mix, chosen communication mix and communicational plan.
Klíčová slova
komunikační plán, komunikace, konkurence, analýza, výzkum, sdělení, sociální síť, kavárna
Klíčová slova v angličtině
communication plan, communication, competition, analysis, research, message, social network, café
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu práce.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Vypracujte analýzy vedoucí k vytvoření marketingového plánu.
4. Vypracujte projekt marketingového plánu vycházející z výsledků analýz.
5. Formulujte závěry, limity a omezení realizace plánu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu práce.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Vypracujte analýzy vedoucí k vytvoření marketingového plánu.
4. Vypracujte projekt marketingového plánu vycházející z výsledků analýz.
5. Formulujte závěry, limity a omezení realizace plánu.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing- Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008, 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri Van den Bergh a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing- Strategie a trendy. Praha: Grada, 2008, 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri Van den Bergh a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
Přílohy volně vložené
1 disketa
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, plány, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Uveďte důvody ke komunikaci kavárny mimo Zlín. (viz s. 82)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Předložte harmonogram komunikace pro otevření kavárny s ohledem na studentskou cílovou skupinu.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak můžete předejít rizikům projektu?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.