Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství
a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii.
V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny.
Anotace v angličtině
The core of the master's thesis deals with a preparation of marketing and communication strategies for the new project of folklore café and its introduction to a specific market.
The main aim of the thesis is to compile a thorough market analysis of folklorists, an analysis of competitors in the field of cafés based on acquired knowledge from theoretical part
and consequently, to execute suitable marketing and communication strategy.
The theoretical part of the thesis outlines and explains basic terms related to service marketing and marketing strategy. Next, the practical part is dedicated to market analysis, situational analysis, SWOT analysis and mixed methods research. Finally, the project part focuses on an application of acquired knowledge in the form of concrete draft of marketing and communication strategy of folklore café.
Service marketing, marketing strategy, communication strategy, situational analysis, SWOT analysis, marketing research, folklore, café
Rozsah průvodní práce
127 s. (213 942 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství
a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii.
V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny.
Anotace v angličtině
The core of the master's thesis deals with a preparation of marketing and communication strategies for the new project of folklore café and its introduction to a specific market.
The main aim of the thesis is to compile a thorough market analysis of folklorists, an analysis of competitors in the field of cafés based on acquired knowledge from theoretical part
and consequently, to execute suitable marketing and communication strategy.
The theoretical part of the thesis outlines and explains basic terms related to service marketing and marketing strategy. Next, the practical part is dedicated to market analysis, situational analysis, SWOT analysis and mixed methods research. Finally, the project part focuses on an application of acquired knowledge in the form of concrete draft of marketing and communication strategy of folklore café.
Service marketing, marketing strategy, communication strategy, situational analysis, SWOT analysis, marketing research, folklore, café
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky tématu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte koncept folklórní kavárny, definujte její poslání, cílové skupiny a analyzujte současné tržní postavení.
4. Proveďte marketingový průzkum pro získání podstatných informací o cílovém trhu a potenciálních zákaznících.
5. Na základě zjištěných informací narvhněte marketingovou strategii pro nově vznikající folklórní kavárnu a komunikační plán na zvolené období.
6. Formulujte závěry, doporučení a možná rizika pro navrhovanou strategii.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky tématu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte koncept folklórní kavárny, definujte její poslání, cílové skupiny a analyzujte současné tržní postavení.
4. Proveďte marketingový průzkum pro získání podstatných informací o cílovém trhu a potenciálních zákaznících.
5. Na základě zjištěných informací narvhněte marketingovou strategii pro nově vznikající folklórní kavárnu a komunikační plán na zvolené období.
6. Formulujte závěry, doporučení a možná rizika pro navrhovanou strategii.
Seznam doporučené literatury
FATT, Rory. Restaurant marketing in the new economy. Blaine, WA: Firepower Publishing, 2012. ISBN 9780985046712.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FATT, Rory. Restaurant marketing in the new economy. Blaine, WA: Firepower Publishing, 2012. ISBN 9780985046712.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Weberová):
1. Ako plánujete osloviť zahraničných návštevníkov Uherského Hradišťa, aby navštívili folklórnu kaviareň?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Aký bude preklad "Všechny chutě Slovácka na jednom místě." do angličtiny?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Vo svojej práci uvádzate nutnosť ponúkať návštevníkom kaviarne kvalitnú kávu (str. 62). Aký je rozdiel medzi arabicou a robustou?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.