Tato diplomová práce je zaměřená na zvýšení zájmu veřejnosti v oblasti ekologie a ochrany životního prostředí. Teoretická část objasňuje pojmy z oboru marketingová komunikace, mezi nimi je i sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. Praktická část obsahuje interpretaci kvalitativního výzkumu. Závěry vycházející z výzkumu sloužily k vy-tvoření návrhu komunikační kampaně.
Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně na ochranu životního pro-středí za účelem zvýšení povědomí o této problematice u cílové skupiny. Sekundárním cí-lem je budování pozitivního image společnosti Henkel Slovensko a spolupráce s občanským sdružením.
Anotace v angličtině
The presented diploma thesis focuses on increasing public awareness in the field of ecology and environmental protection. Theoretical part clarifies terms from the subject of marketing communications, among which are also social marketing, social advertising and communi-cation campaign. Analytical part of the thesis contains interpretation of qualitative research. The communication campaign was created based on the results from the carried research.
The objective of thesis is to propose the communication campaign to protect the environ-ment. The aim is to increase awareness of the issue in the target group. The secondary ob-jective is to build positive image of the company Henkel Slovakia and to cooperate with a civic association.
Klíčová slova
Klíčová slova: sociální marketing, sociální reklama, komunikační kampaň, ochrana životního prostředí
Klíčová slova v angličtině
Keywords: social marketing, social advertising, communication campaign, environmental protection
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
SK
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřená na zvýšení zájmu veřejnosti v oblasti ekologie a ochrany životního prostředí. Teoretická část objasňuje pojmy z oboru marketingová komunikace, mezi nimi je i sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. Praktická část obsahuje interpretaci kvalitativního výzkumu. Závěry vycházející z výzkumu sloužily k vy-tvoření návrhu komunikační kampaně.
Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně na ochranu životního pro-středí za účelem zvýšení povědomí o této problematice u cílové skupiny. Sekundárním cí-lem je budování pozitivního image společnosti Henkel Slovensko a spolupráce s občanským sdružením.
Anotace v angličtině
The presented diploma thesis focuses on increasing public awareness in the field of ecology and environmental protection. Theoretical part clarifies terms from the subject of marketing communications, among which are also social marketing, social advertising and communi-cation campaign. Analytical part of the thesis contains interpretation of qualitative research. The communication campaign was created based on the results from the carried research.
The objective of thesis is to propose the communication campaign to protect the environ-ment. The aim is to increase awareness of the issue in the target group. The secondary ob-jective is to build positive image of the company Henkel Slovakia and to cooperate with a civic association.
Klíčová slova
Klíčová slova: sociální marketing, sociální reklama, komunikační kampaň, ochrana životního prostředí
Klíčová slova v angličtině
Keywords: social marketing, social advertising, communication campaign, environmental protection
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o sociální reklamě a ekologii.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvalitativně orientovaný primární výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry.
5. Navrhněte projekt komunikační kampaně na podporu ochrany životního prostředí.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky o sociální reklamě a ekologii.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvalitativně orientovaný primární výzkum vzhledem k cílům práce.
4. Analyzujte výsledky výzkumu a vyvoďte z nich závěry.
5. Navrhněte projekt komunikační kampaně na podporu ochrany životního prostředí.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4.
ČERMÁK, O. et al. 2007. Životné prostredie. Bratislava: Nakladateľstvo STU, 2007. s. 390. ISBN 978-80-227-2958-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, a.s., 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
LEE, Nancy a Philip KOTLER. 2011. Social marketing: influencing behaviors for good. 4th ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 502 s. ISBN 978-1-4129-8149-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4.
ČERMÁK, O. et al. 2007. Životné prostredie. Bratislava: Nakladateľstvo STU, 2007. s. 390. ISBN 978-80-227-2958-1.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, a.s., 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
LEE, Nancy a Philip KOTLER. 2011. Social marketing: influencing behaviors for good. 4th ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 502 s. ISBN 978-1-4129-8149-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Vysekalová):
1. Jaké je rozdíl mezi strukturovaným, polostrukturovaným rozhovorem a in-depth interview?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jaké jsou hlavní charakteristiky marketingového výzkumu? Uvádíte, že výsledky má k dispozici jen zadavatel. Je to hlavní charakteristika?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.