Náplní bakalářské práce je Příprava, realizace a evaluace letního tábora. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů souvisejících s pedagogikou volného času, s pořádáním letních táborů obecně a popisuje model projektování podle R. Hanuše a L. Chytilové. V praktické části lze najít srovnání vybraného letního tábora s modelem popsaným v teoretické části.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is Preparation, realisation and evaluation of summer camp. Theoretical part is focused on concept definition related to leisure time education and summer camp organisation in general and R.Hanuš and L.Chytilová model is described in this part of thesis. Pratical part of work compares particular summer camp organisation with model described in theoretical part.
Klíčová slova
letní tábor, pedagogika volného času, zážitková pedagogika, evaluace, projektování
Klíčová slova v angličtině
summer camp, leisure time education, adventure education, evaluation, projecting
Rozsah průvodní práce
68 s. (88 503 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Náplní bakalářské práce je Příprava, realizace a evaluace letního tábora. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů souvisejících s pedagogikou volného času, s pořádáním letních táborů obecně a popisuje model projektování podle R. Hanuše a L. Chytilové. V praktické části lze najít srovnání vybraného letního tábora s modelem popsaným v teoretické části.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is Preparation, realisation and evaluation of summer camp. Theoretical part is focused on concept definition related to leisure time education and summer camp organisation in general and R.Hanuš and L.Chytilová model is described in this part of thesis. Pratical part of work compares particular summer camp organisation with model described in theoretical part.
Klíčová slova
letní tábor, pedagogika volného času, zážitková pedagogika, evaluace, projektování
Klíčová slova v angličtině
summer camp, leisure time education, adventure education, evaluation, projecting
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti pedagogiky volného času a zážitkové pedagogiky, letních zotavovacích akcí pro děti a mládež, tvorby a evaluace programu letních táborů.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti pedagogiky volného času a zážitkové pedagogiky, letních zotavovacích akcí pro děti a mládež, tvorby a evaluace programu letních táborů.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
BEZCHLEBA, B. Hlavní vedoucí dětského tábora. 1. vyd. Brno: Mravenec, 2012. ISBN 978-80-87447-21-5.
FRANC, D., ZOUNKOVÁ, D. a MARTIN, A. Učení zážitkem a hrou: praktická příručka.
instruktora. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. Edice aktivit a her. ISBN 978-80-251-1701-9.
HANUŠ, R. a CHYTILOVÁ, L. Zážitkově pedagogické učení. 1.vyd. Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
PELÁNEK, R. Príručka instruktora zážitkových akcí. Vyd. 2. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0454-1.
RUDÝ, J., ed. a KACER, J., ed. Příprava tábora. 1. vyd. Brno: Mravenec, 2007. ISBN 978-80-86994-27-7.
Seznam doporučené literatury
BEZCHLEBA, B. Hlavní vedoucí dětského tábora. 1. vyd. Brno: Mravenec, 2012. ISBN 978-80-87447-21-5.
FRANC, D., ZOUNKOVÁ, D. a MARTIN, A. Učení zážitkem a hrou: praktická příručka.
instruktora. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. Edice aktivit a her. ISBN 978-80-251-1701-9.
HANUŠ, R. a CHYTILOVÁ, L. Zážitkově pedagogické učení. 1.vyd. Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
PELÁNEK, R. Príručka instruktora zážitkových akcí. Vyd. 2. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0454-1.
RUDÝ, J., ed. a KACER, J., ed. Příprava tábora. 1. vyd. Brno: Mravenec, 2007. ISBN 978-80-86994-27-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zahajila prezentaci bakalářské práce úvodem do teoretické části. Poté se zaměřila na prezentaci výsledků výzkumné části práce a jejich interpretaci. Dále odpovídala na otázky vedoucího a oponenta uvedených v posudcích práce. Kde vidite sociálně pedagogický rozměr práce? Studentka dotaz nezodpověděla.