Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi Penzionu na Dolní v Prostějově.
Práce v teoretické části popisuje marketingové komunikace obecně, modely komunikace a marketingové komunikační nástroje. Praktická část se zabývá popisem Penzionu na Dolní, jeho situační analýzou a SWOT analýzou. Analyzuji i konkurenci vyhodnocením jejich stá-vajících marketingových komunikací. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingových komunikací Penzionu na Dolní formou doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on marketing communications of Penzion na Dolní based in Prostějov.
The theoretical part describes marketing communications in general, models of marketing communication and marketing communication tools. Practical part is concerned with introduction of Penzion na Dolní its situational analysis, SWOT analysis and competition analy-sis. The main part of the thesis is the analysis of its marketing communication tools and proposal of its improvement.
Klíčová slova
marketing, komunikace, marketingová komunikace, marketingová komunikace ve službách, Penzion na Dolní, sociální sítě, SWOT analýza, IFE analýza, EFE analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, marketing communication, marketing communication in ser-vices, social media, SWOT analysis, IFE matrix, EFE matrix
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi Penzionu na Dolní v Prostějově.
Práce v teoretické části popisuje marketingové komunikace obecně, modely komunikace a marketingové komunikační nástroje. Praktická část se zabývá popisem Penzionu na Dolní, jeho situační analýzou a SWOT analýzou. Analyzuji i konkurenci vyhodnocením jejich stá-vajících marketingových komunikací. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingových komunikací Penzionu na Dolní formou doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on marketing communications of Penzion na Dolní based in Prostějov.
The theoretical part describes marketing communications in general, models of marketing communication and marketing communication tools. Practical part is concerned with introduction of Penzion na Dolní its situational analysis, SWOT analysis and competition analy-sis. The main part of the thesis is the analysis of its marketing communication tools and proposal of its improvement.
Klíčová slova
marketing, komunikace, marketingová komunikace, marketingová komunikace ve službách, Penzion na Dolní, sociální sítě, SWOT analýza, IFE analýza, EFE analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, marketing communication, marketing communication in ser-vices, social media, SWOT analysis, IFE matrix, EFE matrix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Popište firmu a analyzujte současný stav marketingové komunikace Penzionu na Dolní.
Vyhodnoťte výsledky získané analýzou a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Popište firmu a analyzujte současný stav marketingové komunikace Penzionu na Dolní.
Vyhodnoťte výsledky získané analýzou a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s.ISBN 978-1-292-09262-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s.Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s.ISBN 978-1-292-09262-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s.Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Dobeš, 24b.
Jak byly Vaše návrhy přijaty ve společnosti? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Mgr. Kramoliš, 17b
Mělo by pro penzion význam, aby jejich web byl optimalizovaný i pro mobilní zařízení? Pokud ano, kolik by stála tato úprava webu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Lze uvažovat o využití marketingového nástroje "slevových portálů" k oslovení nových potencionálních zákazníků? ZODPOVĚZENO ZCELA