Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků vybraného obchodu pobočky řetězce s nábytkem. Cílem je získat zpětnou vazbu od zákazníků na nabízené služby a výrobky a pomocí této zpětné vazby navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Teoretická část se věnuje vymezení vybraných základních pojmů týkajících se daného tématu. Praktická část zahrnuje získaná data. Tyto data jsou analyzována, interpretována a jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of selected business branch of furniture chain. The aim is to get feedback from customers on the services and products offered and to propose measures to eliminate the identified shortcomings using this feedback. The theoretical part deals with the definition of selected basic concepts rela-ted to the given topic. The practical part includes acquired data. These data are analysed, interpreted and suggestions for improvement are presented.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků vybraného obchodu pobočky řetězce s nábytkem. Cílem je získat zpětnou vazbu od zákazníků na nabízené služby a výrobky a pomocí této zpětné vazby navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Teoretická část se věnuje vymezení vybraných základních pojmů týkajících se daného tématu. Praktická část zahrnuje získaná data. Tyto data jsou analyzována, interpretována a jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of selected business branch of furniture chain. The aim is to get feedback from customers on the services and products offered and to propose measures to eliminate the identified shortcomings using this feedback. The theoretical part deals with the definition of selected basic concepts rela-ted to the given topic. The practical part includes acquired data. These data are analysed, interpreted and suggestions for improvement are presented.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši odborné literatury a zpracujte poznatky týkající se spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Na základě získaných výsledků navrhněte vhodná doporučení pro zlepšení stávající situace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši odborné literatury a zpracujte poznatky týkající se spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.
Na základě získaných výsledků navrhněte vhodná doporučení pro zlepšení stávající situace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 10. vyd. Praha: Grada, 2007, 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3./nl{}
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. Praha: Ekopress, 2015, 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOCIÁNOVÁ, R. Personální řízení. 1. vyd. Praha: Mowshe, 2007, 152 s. ISBN 978-80-239-9946-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. 10. vyd. Praha: Grada, 2007, 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3./nl{}
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. Praha: Ekopress, 2015, 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOCIÁNOVÁ, R. Personální řízení. 1. vyd. Praha: Mowshe, 2007, 152 s. ISBN 978-80-239-9946-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D. 17 bodů. Na str. 31 uvádíte, že zaměstnanci, aby jsou ve vazbě ke správnému chování k zákazníkům pravidelně každý rok školeni - V jaké oblasti jste v poslední době byla proškolena Vy sama? Kdo bývá školitelem (interní / externí)? Zodpovězeno částečně. Kolik jste oslovila během svého šetření zákazníků a v jakém období sběr dat probíhal? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, Ph.D. 11 bodů. Kolik respondentů bylo zahrnuto do dotazníkového šetření? Zodpovězeno částečně. Která jsou nejvýznamnější doporučení na zlepšení spokojenosti zákazníků? Zodpovězeno částečně.