Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať systém riadenia v spoločnosti Virtual Reality Media a.s., ktorá sídli v Trenčíne a navrhnúť najlepšie možné riešenie na zlepšenie. Spo-ločnosť VRM sa zaoberá návrhom, vývojom a výrobou najmodernejších simulátorov a školiacich systémov. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť (teoretická) sa skladá z teoretických informácií z oblasti riadenia podniku, stratégie, ľudských zdrojov a iných. V druhej časti (praktickej) som zanalyzoval spoločnosti VRM a vyhodnotil ju. Analýza prebiehala na základe vlastného pozorovania a priamimy rozhovormi s kompetentnými.
V závere práce som navrhol doporučenia, ktoré by mohli pomôcť spoločnosti k lepším výsledkom.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to analyse Management system in company Virtual Reality Media a.s., which is situated in Trenčín and suggest the best possible solution to improve. The company VRM is engaged in design, development and production of modern simulators and training systems. The labour is divided into two parts. First part (theoretical) consists of theoretical informations from bussines management, strategy, human resources and others. In second part (practical) i analyzed company VRM and evaluated it. The analysis was based on own observation and conversations with competent.
In the end of the labour, i suggested recommedations, which could help company for better results.
Klíčová slova
Poslanie, ľudské zdroje, motivácia, stratégia, podniková kultúra
Klíčová slova v angličtině
Mission, human resources, motivation, strategy, corporate culture
Rozsah průvodní práce
69 s. 13 644 znakov
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom tejto bakalárskej práce je analyzovať systém riadenia v spoločnosti Virtual Reality Media a.s., ktorá sídli v Trenčíne a navrhnúť najlepšie možné riešenie na zlepšenie. Spo-ločnosť VRM sa zaoberá návrhom, vývojom a výrobou najmodernejších simulátorov a školiacich systémov. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť (teoretická) sa skladá z teoretických informácií z oblasti riadenia podniku, stratégie, ľudských zdrojov a iných. V druhej časti (praktickej) som zanalyzoval spoločnosti VRM a vyhodnotil ju. Analýza prebiehala na základe vlastného pozorovania a priamimy rozhovormi s kompetentnými.
V závere práce som navrhol doporučenia, ktoré by mohli pomôcť spoločnosti k lepším výsledkom.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to analyse Management system in company Virtual Reality Media a.s., which is situated in Trenčín and suggest the best possible solution to improve. The company VRM is engaged in design, development and production of modern simulators and training systems. The labour is divided into two parts. First part (theoretical) consists of theoretical informations from bussines management, strategy, human resources and others. In second part (practical) i analyzed company VRM and evaluated it. The analysis was based on own observation and conversations with competent.
In the end of the labour, i suggested recommedations, which could help company for better results.
Klíčová slova
Poslanie, ľudské zdroje, motivácia, stratégia, podniková kultúra
Klíčová slova v angličtině
Mission, human resources, motivation, strategy, corporate culture
Zásady pro vypracování
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma systém řízení.
Praktická část
Popište akciovou společnost Virtual Reality Media.
Analyzujte systém řízení akciové společnosti Virtual Reality Media.
Navrhněte zlepšení systému řízení v akciové společnost Virtual Reality Media.
Závěr
Zásady pro vypracování
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma systém řízení.
Praktická část
Popište akciovou společnost Virtual Reality Media.
Analyzujte systém řízení akciové společnosti Virtual Reality Media.
Navrhněte zlepšení systému řízení v akciové společnost Virtual Reality Media.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAYE, Michael R. a Jeff PRINCE. Managerial economics and business strategy. 8th ed. New York: McGraw-Hill Irwin, 2014, 636 s. ISBN 978-0-07-352322-4.
BROOKS, Ian. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno: Computer Press, 2003, 296 s. Business books. ISBN 80-7226-763-9.
SIMON, Hermann. Skrytí šampióni 21. století: úspěšné strategie málo známych firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích. Praha: Management Press, 2010, 383 s. ISBN 978-80-7261-225-3.
Seznam doporučené literatury
BAYE, Michael R. a Jeff PRINCE. Managerial economics and business strategy. 8th ed. New York: McGraw-Hill Irwin, 2014, 636 s. ISBN 978-0-07-352322-4.
BROOKS, Ian. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno: Computer Press, 2003, 296 s. Business books. ISBN 80-7226-763-9.
SIMON, Hermann. Skrytí šampióni 21. století: úspěšné strategie málo známych firem, které mají vedoucí postavení na světových trzích. Praha: Management Press, 2010, 383 s. ISBN 978-80-7261-225-3.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Karel Slinták, Ph.D. 17 bodů.
Charakterizujte klíčové kompetence firmy. Zodpovězeno částečně. Firma nemá formulovanou vizi. Vaše formulace neodpovídá požadavkům, které na vizi klade například John Kotter. Navrhněte vizi z pohledu Kottera tak, aby byla adresná, obrazná, časově ohraničená a vystihovala to, čím se firma stane v budoucnu ve vztahu k řídícím okruhům firmy (zákazníci, zaměstnanci, vlastníci). Zodpovězeno částečně. Uveďte ústřední hodnoty firmy, které vystihují její identitu. Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, Ph.D. 16 bodů. Na s. 46 uvádíte, že organizační členění společnosti odpovídá ploché organizační struktuře. Jak se v ní projevují centralizované týmy z hlediska fungování společnosti jako celku? Zodpovězeno částečně.