Bakalářská práce je zaměřena na popis a analýzu současného stavu marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu. Na základě této analýzy, poznatků z odborné literatury a výsledků dotazníkového šetření je provedeno vyhodnocení, které obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu propagace cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on description and analysis of present situation in marketing communication in tourism in the city of Uherský Brod. Based on this analysis, information from the scientific literature and a questionnaire survey, there is presented a conclusion with concrete suggestions to improve actual situation of promotion of tourism.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing cestovního ruchu, destinační management, město Uherský Brod
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing of tourism, destination management, city of Uherský Brod
Rozsah průvodní práce
67 s. + 8 s. (103 279 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na popis a analýzu současného stavu marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu. Na základě této analýzy, poznatků z odborné literatury a výsledků dotazníkového šetření je provedeno vyhodnocení, které obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu propagace cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on description and analysis of present situation in marketing communication in tourism in the city of Uherský Brod. Based on this analysis, information from the scientific literature and a questionnaire survey, there is presented a conclusion with concrete suggestions to improve actual situation of promotion of tourism.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing cestovního ruchu, destinační management, město Uherský Brod
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing of tourism, destination management, city of Uherský Brod
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na marketing měst a obcí.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu, zhodnoťte jeho přednosti a nedostatky.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení současného stavu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na marketing měst a obcí.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu, zhodnoťte jeho přednosti a nedostatky.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení současného stavu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
SMITH, Paul Russell a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
SMITH, Paul Russell a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Hýblová, 15b.
Z jakého důvodu máte tak nízký počet respondentů dotazníkového šetření? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: doc. Kubík, 16b.
Proč jste v rámci návrhů neuvažoval o nabídce ČT, aby zpracovala krátký dokument o městě Uherský Brod? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ