Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul.
Anotace v angličtině
A purpose of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939, to compare these principles with a marketing communication of
a selected company MarketSoul and make suggestion based on the Bata example. The theoretical part deals with a theory of marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939 and MarketSoul. The essence of the analysis of the Bata company was to process the data from preserved archive documents and make an evaluation to suggest certain solutions to improve current situation of the marketing communication of the company MarketSoul.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, reklama, služba, Tomáš Baťa
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Communication, Marketing Communication Tools,
Advertising, Service, Tomas Bata
Rozsah průvodní práce
66 s. (15538 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul.
Anotace v angličtině
A purpose of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939, to compare these principles with a marketing communication of
a selected company MarketSoul and make suggestion based on the Bata example. The theoretical part deals with a theory of marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939 and MarketSoul. The essence of the analysis of the Bata company was to process the data from preserved archive documents and make an evaluation to suggest certain solutions to improve current situation of the marketing communication of the company MarketSoul.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, reklama, služba, Tomáš Baťa
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Communication, Marketing Communication Tools,
Advertising, Service, Tomas Bata
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti nástrojů marketingové komunikace.
Charakterizujte jednotlivé nástroje marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte použití marketingových nástrojů využívaných firmou Baťa a.s. do roku 1939.
Na základě provedené analýzy a komparace navrhněte opatření pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti nástrojů marketingové komunikace.
Charakterizujte jednotlivé nástroje marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte použití marketingových nástrojů využívaných firmou Baťa a.s. do roku 1939.
Na základě provedené analýzy a komparace navrhněte opatření pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a kolektiv. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
PALMER, Adrian. Introduction to marketing: theory and practice. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012, 542 s. ISBN 978-0-19-960213-1.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a kolektiv. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
PALMER, Adrian. Introduction to marketing: theory and practice. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012, 542 s. ISBN 978-0-19-960213-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Mgr. Končitíková, 17b.
Proč je možné inspirovat se marketingovou kounikací firmy Baťa a.s. do r. 1939 i v současnoti? NEZODPOVĚZENO.
2. Co je podle Vás klíčové pro zkvalitnění marketingové komunikace v současné firmě po vzoru firmy Baťa a.s. do r. 1939? ZODPOVĚZENO ZČÁSTI
OPONENT: Ing. Vydrová, 9b.
Jaký je Váš osobní přínos v práci? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Proč jste nenavrh doporučení pro analyzovanou organizaci? Jsou pouze velice okrajové a nedostačující (například vytiskout letáky, str. 57, viz. text posudku) ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Proč jste nezpracoval kapitolu Cíle a metody práce sám a opsal jste ji? NEZODPOVĚZENO