Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely společnosti Balí-čekzdraví.cz. Teoretická část je zaměřena na online marketing a sociální sítě, jejich vývoj a základní charakteristiky. V praktické části jsou předloženy informace o vybrané společnosti, její historii a cíle. Dále jsou poznatky z teoretické části využity pro analýzu webových stránek a sociálních sítí. Práce také obsahuje dotazníkové šetření a doporučující návrhy pro zlepšení současné situace firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the use of social networks for marketing purposes for the corporation Balíčekzdraví.cz. The theoretical part is focused on online marketing and social networks, their development and basic characteristics. In the practical part, it presents information about the selected company, its history and objectives. Further, knowledge from the theoretical part is used for analysis of websites and social networks. The thesis also contains questionnaire surveys and suggestions for improving the current situation of the company.
Klíčová slova
online marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, internetová reklama, influencer
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social networks, Facebook, Instagram, Internet advertising, influencer
Rozsah průvodní práce
64 s. (11 595 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely společnosti Balí-čekzdraví.cz. Teoretická část je zaměřena na online marketing a sociální sítě, jejich vývoj a základní charakteristiky. V praktické části jsou předloženy informace o vybrané společnosti, její historii a cíle. Dále jsou poznatky z teoretické části využity pro analýzu webových stránek a sociálních sítí. Práce také obsahuje dotazníkové šetření a doporučující návrhy pro zlepšení současné situace firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the use of social networks for marketing purposes for the corporation Balíčekzdraví.cz. The theoretical part is focused on online marketing and social networks, their development and basic characteristics. In the practical part, it presents information about the selected company, its history and objectives. Further, knowledge from the theoretical part is used for analysis of websites and social networks. The thesis also contains questionnaire surveys and suggestions for improving the current situation of the company.
Klíčová slova
online marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, internetová reklama, influencer
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social networks, Facebook, Instagram, Internet advertising, influencer
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte přehled problematiky využívání sociálních sítí jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci internetového obchodu balicekzdravi.cz se zaměřením na sociální sítě.
Zhodnoťte formu, rozsah a efektivitu marketingové komunikace internetového obchodu balicekzdravi.cz prostřednictvím sociálních sítí.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěrečná doporučení pro internetový obchod balicekzdravi.cz.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte přehled problematiky využívání sociálních sítí jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci internetového obchodu balicekzdravi.cz se zaměřením na sociální sítě.
Zhodnoťte formu, rozsah a efektivitu marketingové komunikace internetového obchodu balicekzdravi.cz prostřednictvím sociálních sítí.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěrečná doporučení pro internetový obchod balicekzdravi.cz.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOLZNER, Steven. Facebook marketing: leverage social media to grow your business. Indianapolis, Ind.: Que, c2009, 273 s. ISBN 978-1-884956-85-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
Seznam doporučené literatury
HOLZNER, Steven. Facebook marketing: leverage social media to grow your business. Indianapolis, Ind.: Que, c2009, 273 s. ISBN 978-1-884956-85-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-251-3672-0.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Vaněk, 23b.
Může povinnost označovat sponzorovaná partnerství na Instagramu ovlivnit vnímání produktů zákazníky? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Kozák, 18b.
Co se myslí termínem "superpotravina"? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ