V moji bakalářské práci se zaměřuji na analýzu spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín. Mým úkolem bylo sestavit dotazník, vykonat marketingový výzkum a sehnat informace o kvalitě sortimentu a služeb, které tato firma nabízí. Podle získaných dat z vypracovaných dotazníků jsem provedl analýzu spokojenosti zákazníka. Na závěr jsem využil vyplněných odpovědí k vyhodnocení a zmínil jsem návrhy, které by mohly vést k ještě vyšší spokojenosti zákazníka.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, I focus on customer satisfaction analysis in the Terno Zlín supermarket. My task was to create a questionnaire, conduct marketing research, and get information on the merchandise selection quality and the level of services this company offers. Based on the data obtained from the questionnaires, I conducted a customer satisfaction analysis. Finally, I used the provided answers to make an evaluation and suggested procedures that could lead to even higher customer satisfaction.
V moji bakalářské práci se zaměřuji na analýzu spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín. Mým úkolem bylo sestavit dotazník, vykonat marketingový výzkum a sehnat informace o kvalitě sortimentu a služeb, které tato firma nabízí. Podle získaných dat z vypracovaných dotazníků jsem provedl analýzu spokojenosti zákazníka. Na závěr jsem využil vyplněných odpovědí k vyhodnocení a zmínil jsem návrhy, které by mohly vést k ještě vyšší spokojenosti zákazníka.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis, I focus on customer satisfaction analysis in the Terno Zlín supermarket. My task was to create a questionnaire, conduct marketing research, and get information on the merchandise selection quality and the level of services this company offers. Based on the data obtained from the questionnaires, I conducted a customer satisfaction analysis. Finally, I used the provided answers to make an evaluation and suggested procedures that could lead to even higher customer satisfaction.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretické poznatky týkající se spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín.
Navrhněte doporučení ke zlepšení spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte a zpracujte teoretické poznatky týkající se spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín.
Navrhněte doporučení ke zlepšení spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, P. Kvalita a zákazník. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2015, 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje: Prodávat je snazší než dávat. 6. vydání. Praha: Management Press 2004, 142 s. ISBN 80-7261-114-3.
FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vydání. Praha: Computer Press,
2000, 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2001, 152 s. ISBN 80-7169-996-9.
SCHIFFMAN, L. G. a J. WISENBLIT. Consumer behavior: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson Education, c2015, 492 s. ISBN 978-0-273-78713-6.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, P. Kvalita a zákazník. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2015, 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje: Prodávat je snazší než dávat. 6. vydání. Praha: Management Press 2004, 142 s. ISBN 80-7261-114-3.
FORET, M. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vydání. Praha: Computer Press,
2000, 200 s. ISBN 80-7226-292-9.
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vydání. Praha: Grada, 2001, 152 s. ISBN 80-7169-996-9.
SCHIFFMAN, L. G. a J. WISENBLIT. Consumer behavior: global edition. 11th ed. Harlow: Pearson Education, c2015, 492 s. ISBN 978-0-273-78713-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Chovancová, 12b.
Vysvětlete, prosím, závěry z otázake č.5 a č.6 (str.61)? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Bejtkovský, 13b.
Jakým způsobem lze řešit sedm zjištěných faktorů nespokojenosti zákazníků vybraného supermarketu uvedených na straně 65? Jaká by byla ekonomická náročnost řešení těchto faktorů nespokojenosti? ZODPOVĚZENO ZČASTI
Měl již student možnost projednat výsledky svého kvantitativního výzkumu a svá doporučení s představiteli supermarketu Terno Zlín, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZČÁSTI