Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v Grandhotelu Tatra. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit úroveň stávajících služeb. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se kcestovnímu ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část je věnována charakteristice Grandhotelu Tatra včetně jeho služeb a analýze hotelových služeb prostřednictvím SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a topic of quality of services provided by the Grandhotel Tatra. The aim of my work is analysis and evaluates the level of current services. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on a literal research related to tourism, tourism marketing, hotel industry, hotel services and analytic methods. The practical part is devoted to the characteristic of Grandhotel Tatra and the analysis of the hotel services using SWOT analysis, analysis of competition and questionnaire inquiry. On the basic of executed analyses, the recommendations are suggested to increase the quality of the provided services.
tourism, service, marketing of services, tourism marketing, hotel, hotel services, quality
Rozsah průvodní práce
81
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v Grandhotelu Tatra. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit úroveň stávajících služeb. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se kcestovnímu ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část je věnována charakteristice Grandhotelu Tatra včetně jeho služeb a analýze hotelových služeb prostřednictvím SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with a topic of quality of services provided by the Grandhotel Tatra. The aim of my work is analysis and evaluates the level of current services. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on a literal research related to tourism, tourism marketing, hotel industry, hotel services and analytic methods. The practical part is devoted to the characteristic of Grandhotel Tatra and the analysis of the hotel services using SWOT analysis, analysis of competition and questionnaire inquiry. On the basic of executed analyses, the recommendations are suggested to increase the quality of the provided services.
tourism, service, marketing of services, tourism marketing, hotel, hotel services, quality
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb se specializací na cestovní ruch a hotelové služby.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra.
Proveďte SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení kvality poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu služeb se specializací na cestovní ruch a hotelové služby.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra.
Proveďte SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení kvality poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N. J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 224 s. ISBN 978-80- 247-4835-1.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978- 80-247-4039-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N. J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 224 s. ISBN 978-80- 247-4835-1.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978- 80-247-4039-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Miloslav Vaněk. 26 bodů. Jak Grandhotel Tatra čelí hrozbám plynoucím z fluktuace zaměstnanců a nedostatečně kvalifikovaného personálu v daném oboru? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. 18 bodů. V rámci doporučení poukazujete na neprofesionální přístup personálu a navrhujete kurz a školení v dané oblasti (str. 70). Myslíte si, že taková forma vzdělávání je vhodná? Dá se tato dovednost naučit kurzem anebo to daný zaměstnanec v sobě "má/nemá"? Zodpovězeno částečně. Vyčíslete - nákladově - Vámi navržená doporučení. Jaká bude návratnost investic? Zodpovězeno částečně.