Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hostů hotelu Baltaci U Náhonu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska získaná literární rešerší. V rámci praktické části byl zvolený problém řešen pomocí analýzy PESTE a analýzou spokojenosti hostů, nejprve průzkumem recenzí na internetu, poté vyhodnocením dotazníkového šetření. Podle zjištěných závěrů byla sestavena SWOT analýza a návrh doporučení ke zlepšení. Doporučení se týkala zejména vybavení a interiéru hotelu a byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou výsledky průzkumu spokojenosti hostů a navržená doporučení, která mohou pomoci spokojenost zvýšit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on analysis of the guests' satisfaction in the hotel Baltaci U Nahonu in Zlin. At first, the theoretical basis was stated, obtained by literary research. In the practical part the problem was solved with PESTE analysis and the guests' satisfaction research, which was done using online reviews and the evaluation of the questionnaire survey. With the results of the questionnaire the SWOT analysis was created, and some improvements were suggested. Improvements were focused mainly on the equipment and interior of the hotel and they were analysed in terms of costs, time and risk. The main benefit of the thesis are the results gained from the research of guests' satisfaction and the suggested improvements, which might help to increase the satisfaction.
marketing of services, hotel's services, customer's satisfaction, PESTE analysis, SWOT analysis, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
72 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hostů hotelu Baltaci U Náhonu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska získaná literární rešerší. V rámci praktické části byl zvolený problém řešen pomocí analýzy PESTE a analýzou spokojenosti hostů, nejprve průzkumem recenzí na internetu, poté vyhodnocením dotazníkového šetření. Podle zjištěných závěrů byla sestavena SWOT analýza a návrh doporučení ke zlepšení. Doporučení se týkala zejména vybavení a interiéru hotelu a byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou výsledky průzkumu spokojenosti hostů a navržená doporučení, která mohou pomoci spokojenost zvýšit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on analysis of the guests' satisfaction in the hotel Baltaci U Nahonu in Zlin. At first, the theoretical basis was stated, obtained by literary research. In the practical part the problem was solved with PESTE analysis and the guests' satisfaction research, which was done using online reviews and the evaluation of the questionnaire survey. With the results of the questionnaire the SWOT analysis was created, and some improvements were suggested. Improvements were focused mainly on the equipment and interior of the hotel and they were analysed in terms of costs, time and risk. The main benefit of the thesis are the results gained from the research of guests' satisfaction and the suggested improvements, which might help to increase the satisfaction.
marketing of services, hotel's services, customer's satisfaction, PESTE analysis, SWOT analysis, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu hotelových služeb a spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Analyzujte spokojenost hostů se současnými službami hotelu Baltaci U Náhonu.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu hotelových služeb a spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Analyzujte spokojenost hostů se současnými službami hotelu Baltaci U Náhonu.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GARDETTI, Miguel Angel a Ana Laura TORRES. Sustainability in hospitality: how innovative hotels are transforming the industry. Sheffield: Greenleaf Publishing, 2016, 263 s. ISBN 978-1-78353-199-8.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 978-80-87472-25-5.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. ISBN 978-80-247-5021-7.
Seznam doporučené literatury
GARDETTI, Miguel Angel a Ana Laura TORRES. Sustainability in hospitality: how innovative hotels are transforming the industry. Sheffield: Greenleaf Publishing, 2016, 263 s. ISBN 978-1-78353-199-8.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 978-80-87472-25-5.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. ISBN 978-80-247-5021-7.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 27 b.
Není pokuta 500 Kč za porušení zákazu kouření nízká? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak se postupuje v případě, když se porušení zákazu kouření zjistí až po odjezdu hosta? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Mgr. Fedorová, 26 b.
Jaké výše dosahují předpokládané celkové náklady v případě přijetí všech navrhovaných doporučení? ZODPOVĚZENO ZCELA
V jakém ohledu se zdají být stálí hosté cennějšími a levnějšími než získávání nových hostů? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Mikeska: Není jednodušší koupit detektory kouře do pokojů? ZODPOVĚZENO ZCELA