Tato bakalářská práce je zaměřena na atraktivitu vybrané firmy jako zaměstnavatele. Cílem práce bylo navrhnout doporučení pro zvýšení celkové atraktivity zaměstnavatele. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, byl analyzován současný stav faktorů ovlivňujících atraktivitu zaměstnavatele a provedeno dotazníkové šetření mezi současnými zaměstnanci. Na základě těchto informací bylo provedeno statistické vyhodnocení a testování hypotéz. Z výsledků vyplývá, že je pro zaměstnance vybrané firmy důležitější firemní kultura a možnosti vzdělávání a kariérního růstu než odměňování.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the employer attractiveness of the selected company. Aim of this thesis was suggesting recommendations increasing the employer attractiveness. Present state of factors influencing the employer attractiveness were analysed and survey among current employees was made to reach this aim. Based on this information, statistical analysis was made and hypothesis were tested. Results imply that corporate culture and education and career possibilities are more important than rewarding for employees in the selected company.
Klíčová slova
atraktivita zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele, řízení lidských zdrojů, značka firmy, personální marketing
Klíčová slova v angličtině
employer attractiveness, employer branding, human resource management, brand, personal marketing
Rozsah průvodní práce
73 s. (124 845 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na atraktivitu vybrané firmy jako zaměstnavatele. Cílem práce bylo navrhnout doporučení pro zvýšení celkové atraktivity zaměstnavatele. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, byl analyzován současný stav faktorů ovlivňujících atraktivitu zaměstnavatele a provedeno dotazníkové šetření mezi současnými zaměstnanci. Na základě těchto informací bylo provedeno statistické vyhodnocení a testování hypotéz. Z výsledků vyplývá, že je pro zaměstnance vybrané firmy důležitější firemní kultura a možnosti vzdělávání a kariérního růstu než odměňování.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the employer attractiveness of the selected company. Aim of this thesis was suggesting recommendations increasing the employer attractiveness. Present state of factors influencing the employer attractiveness were analysed and survey among current employees was made to reach this aim. Based on this information, statistical analysis was made and hypothesis were tested. Results imply that corporate culture and education and career possibilities are more important than rewarding for employees in the selected company.
Klíčová slova
atraktivita zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele, řízení lidských zdrojů, značka firmy, personální marketing
Klíčová slova v angličtině
employer attractiveness, employer branding, human resource management, brand, personal marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku atraktivity zaměstavatele.
Praktická část
Analyzujte atraktivitu vybrané firmy z pohledu stávajících zaměstnanců.
Navrhněte doporučení pro zvýšení atraktivity vybrané firmy pro stávající i potenciální zaměstnance.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku atraktivity zaměstavatele.
Praktická část
Analyzujte atraktivitu vybrané firmy z pohledu stávajících zaměstnanců.
Navrhněte doporučení pro zvýšení atraktivity vybrané firmy pro stávající i potenciální zaměstnance.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada, 2015, 920 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
HOFFMAN, Reid, Ben CASNOCHA a Chris YEH. Spokojený zaměstnanec: váš spojenec. Praha: Management Press, 2016, 151 s. ISBN 978-80-7261-283-3.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press, 2016, 428 s. ISBN 978-80-7261-430-1.
NOE, Raymond A. Human resource management: gaining a competitive advantage. 9th ed. Maidenhead: McGraw-Hill Education, 2015, 787 s. ISBN 978-0-0771-6412-6.
ŠIKÝŘ, Martin. Personalistika pro manažery a personalisty. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 205 s. ISBN 978-80-247-5870-1.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada, 2015, 920 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
HOFFMAN, Reid, Ben CASNOCHA a Chris YEH. Spokojený zaměstnanec: váš spojenec. Praha: Management Press, 2016, 151 s. ISBN 978-80-7261-283-3.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press, 2016, 428 s. ISBN 978-80-7261-430-1.
NOE, Raymond A. Human resource management: gaining a competitive advantage. 9th ed. Maidenhead: McGraw-Hill Education, 2015, 787 s. ISBN 978-0-0771-6412-6.
ŠIKÝŘ, Martin. Personalistika pro manažery a personalisty. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 205 s. ISBN 978-80-247-5870-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jana Matoušková, Ph.D., 25b.
1. Bude firma některý z Vašich návrhů realizovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce: Ing. Martin Horák, 21 b.
Jako jeden z cílů firmy uvádíte zlepšení komunikačních procesů prostřednictvím realizace tréninků v komunikaci. Jaká by měla být podoba těchto tréninků v praxi? ZODPOVĚZENO ZCELA