Predmetom tejto bakalárskej práce je využitie konceptu vnútropodnikového vzdelávania, ktoré fungovalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následné porovnanie s vybranou firmou Marius Pedersen. Teoretická časť sa zameriava na pojem vzdelávania a jeho podstatu, cha-rakteristiku, ciele či spôsoby, ďalej na metódy a druhy vzdelávania. Praktická časť práce je zameraná na stručnú charakteristiku vybraných firiem a popísanie ich systému vzdelávania. Následne bolo prevedené dotazníkové šetrenie. V závere práce je vyhodnotenie prevedenej analýzy na základne ktorej sú spoločnosti Marius Pedersen navrhnuté zmeny.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the utilization of company education used in the company Bata till 1939 and its comparison to a concept of education used in the company Marius Pedersen. The theoretical part explains the term education and its basis, characteristics, goals and types. Furthermore, methods and forms of education are explored. The practical part is focused on brief characteristics of the chosen companies and their educational sys-tem. A questionnaire was used to collect information. The results of analysis were evaluat-ed and the company Marius Pedersen was suggested improvements.
Predmetom tejto bakalárskej práce je využitie konceptu vnútropodnikového vzdelávania, ktoré fungovalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následné porovnanie s vybranou firmou Marius Pedersen. Teoretická časť sa zameriava na pojem vzdelávania a jeho podstatu, cha-rakteristiku, ciele či spôsoby, ďalej na metódy a druhy vzdelávania. Praktická časť práce je zameraná na stručnú charakteristiku vybraných firiem a popísanie ich systému vzdelávania. Následne bolo prevedené dotazníkové šetrenie. V závere práce je vyhodnotenie prevedenej analýzy na základne ktorej sú spoločnosti Marius Pedersen navrhnuté zmeny.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the utilization of company education used in the company Bata till 1939 and its comparison to a concept of education used in the company Marius Pedersen. The theoretical part explains the term education and its basis, characteristics, goals and types. Furthermore, methods and forms of education are explored. The practical part is focused on brief characteristics of the chosen companies and their educational sys-tem. A questionnaire was used to collect information. The results of analysis were evaluat-ed and the company Marius Pedersen was suggested improvements.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti vzdělávání zaměstnanců.
Praktická část
Analyzujte systém vzdělávání zaměstanců ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě se systémem vzdělávání zaměstnanců ve firmě Baťa do roku 1939.
Na základě provedené komparace navrhněte nástroje pro implementaci zásad vzdělávání zaměstanců podle firmy Baťa do roku 1939 do vybrané firmy.
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti vzdělávání zaměstnanců.
Praktická část
Analyzujte systém vzdělávání zaměstanců ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě se systémem vzdělávání zaměstnanců ve firmě Baťa do roku 1939.
Na základě provedené komparace navrhněte nástroje pro implementaci zásad vzdělávání zaměstanců podle firmy Baťa do roku 1939 do vybrané firmy.
Záver
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2015, 200 s. ISBN 978-80-7452-113-3.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
CULÍK KONČITÍKOVÁ, Gabriela. Podnikové vzdělávání Baťa. První vydání. Žilina: Georg, 2015, 131 s. ISBN 978-80-7454-516-0.
SMEDLEY, Keren a Helen WHITTEN. Age matters: employing, motivating and managing older employees. Burlington, VT: Gower, c2006, 351 s. ISBN 9780566086809.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2015, 200 s. ISBN 978-80-7452-113-3.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
CULÍK KONČITÍKOVÁ, Gabriela. Podnikové vzdělávání Baťa. První vydání. Žilina: Georg, 2015, 131 s. ISBN 978-80-7454-516-0.
SMEDLEY, Keren a Helen WHITTEN. Age matters: employing, motivating and managing older employees. Burlington, VT: Gower, c2006, 351 s. ISBN 9780566086809.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková,19B. \par\par\par\par
Proč firma Baťa považovala za klíčové neustálé rozvíjení všech zaměstnanců?
ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Budou vámi navržená doporučení využita? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ \par\par\par\par\par\par\par\par
Oponent: doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar,CSc. 26B. \par\par\par\par\par\par\par\par\par\par\par\par\par\par\par
Na straně 16 uvádíte způsoby hodnocení úspěšnosti vzdělávácí aktivity podle D.L. Kirkpatrika ve 4 úrovních, jak si počíná v této souvisti firma MP?