Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím v běžné komunikaci firmy.
Anotace v angličtině
Plan of marketing communications for the company EverLift, spol. s r.o., its main field of activities being the sale of hydraulic loading cranes. In connection with a complex conception of the plan, the other part of the thesis deals with a possibility to introduce a new company identity of the particular company. Both the draft plan, and the company identity should be dealt with in a way that allows for functional fulfilment with practical application in a common communication of the company.
Klíčová slova
Analýza stávajícího stavu, cílové trhy a skupiny, strategie komunikace, plán marketingových komunikací, měření efektivity, firemní identita.
Klíčová slova v angličtině
Analysis of the existing state, target markets and groups, communication strategy, plan of marketing communications, measurement of efficiency, company identity.
Rozsah průvodní práce
77 s., 45 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím v běžné komunikaci firmy.
Anotace v angličtině
Plan of marketing communications for the company EverLift, spol. s r.o., its main field of activities being the sale of hydraulic loading cranes. In connection with a complex conception of the plan, the other part of the thesis deals with a possibility to introduce a new company identity of the particular company. Both the draft plan, and the company identity should be dealt with in a way that allows for functional fulfilment with practical application in a common communication of the company.
Klíčová slova
Analýza stávajícího stavu, cílové trhy a skupiny, strategie komunikace, plán marketingových komunikací, měření efektivity, firemní identita.
Klíčová slova v angličtině
Analysis of the existing state, target markets and groups, communication strategy, plan of marketing communications, measurement of efficiency, company identity.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na tvorbu strategie a plánu marketingových komunikací.
2. Analyzujte marketingové komunikace ve zvolené firmě a zhodnoťte efektivitu jednotlivých forem MK.
3. Na základě primárních a sekundárních dat navrhněte plán marketingových komunikací využitelný zvolenou firmou včetně finančí náročnosti a návrhu měření efektivity.
4. Navrhněte aktivity vedoucí k vytvoření jasně definované Corporate Identity zvolené firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na tvorbu strategie a plánu marketingových komunikací.
2. Analyzujte marketingové komunikace ve zvolené firmě a zhodnoťte efektivitu jednotlivých forem MK.
3. Na základě primárních a sekundárních dat navrhněte plán marketingových komunikací využitelný zvolenou firmou včetně finančí náročnosti a návrhu měření efektivity.
4. Navrhněte aktivity vedoucí k vytvoření jasně definované Corporate Identity zvolené firmy.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H., Strategie firemní komunikace, Management Press 2000, ISBN 80-85943-99-9
BROOKS, I., Firemní kultura, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-763-9
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003, ISBN 80-7318-140-1
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H., Strategie firemní komunikace, Management Press 2000, ISBN 80-85943-99-9
BROOKS, I., Firemní kultura, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-763-9
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003, ISBN 80-7318-140-1