Práce se zaměřuje na problematiku výstavních P.O.P. prostředků a moderní podoby maloobchodních prodejen. Po uvedení do tématu se provádí rozbor aplikace dobře postavené a fungující prodejny. Tento poznatek se srovnává s konkrétní firmou Tescoma. Projektová část znázorňuje navrhované vylepšení P.O.P. systému pro značkové prodejní sítě Tescoma.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the issue of P.O.P. displays and the modern image of retail stores. After the introduction of the topic, comes an analysis of use of a properly built, functional store. This information is thn compared to a specific company Tescoma. The project part of this thesis shows a new design of P.O.P. system for the store chain of Tescoma brand.
Klíčová slova
P.O.P., P.O.S., systém, Tescoma, marketing, zákazník, komunikace, design, místo prodeje, reklama, retail, maloobchod, materiál, konstrukce
Klíčová slova v angličtině
P.O.P., P.O.S. system, Tescoma, marketing, customer, communication, design, point of sale, advertisement, retail, material, construction
Rozsah průvodní práce
73 s. (92 233 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na problematiku výstavních P.O.P. prostředků a moderní podoby maloobchodních prodejen. Po uvedení do tématu se provádí rozbor aplikace dobře postavené a fungující prodejny. Tento poznatek se srovnává s konkrétní firmou Tescoma. Projektová část znázorňuje navrhované vylepšení P.O.P. systému pro značkové prodejní sítě Tescoma.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the issue of P.O.P. displays and the modern image of retail stores. After the introduction of the topic, comes an analysis of use of a properly built, functional store. This information is thn compared to a specific company Tescoma. The project part of this thesis shows a new design of P.O.P. system for the store chain of Tescoma brand.
Klíčová slova
P.O.P., P.O.S., systém, Tescoma, marketing, zákazník, komunikace, design, místo prodeje, reklama, retail, maloobchod, materiál, konstrukce
Klíčová slova v angličtině
P.O.P., P.O.S. system, Tescoma, marketing, customer, communication, design, point of sale, advertisement, retail, material, construction
a) teoretická část v rozsahu 30 - 35 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 3,5 m?
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
a) teoretická část v rozsahu 30 - 35 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 3,5 m?
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Podoby moderního designu - Lakshmi Bhaskaran, Slovart, 2007, ISBN 80-7209-864-0
Design 21. Století - Marcus Fairs, Slovart, 2007, ISBN 978-80-7209-970-2
Kapitoly z dějin designu - Zdeno Kolesár, VŠUP, 2004, ISBN 80-86863-03-4
Design Now! - Charlotte Fiell, Taschen, 2008, ISBN 978-3822852675
Materiology - Daniel Kula, Élodie Ternaux, Quentin Hirsinger, Happy Materials, 2012, ISBN 9-788-026-005-384
Design pro každý den - Donald Arthur Norman, Dokořán, 2010, ISBN: 978-80-7363-314-1
Co je branding? - Matthew Healey, Slovart, 2008, ISBN 978-80-7391-167-6
Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler, Grada, 2003, ISBN 80-247-0646-6
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2012, ISBN 978-80-247-4005-8
POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv, Grada, 2009, ISBN 978-80-247-2840-7
Seznam doporučené literatury
Podoby moderního designu - Lakshmi Bhaskaran, Slovart, 2007, ISBN 80-7209-864-0
Design 21. Století - Marcus Fairs, Slovart, 2007, ISBN 978-80-7209-970-2
Kapitoly z dějin designu - Zdeno Kolesár, VŠUP, 2004, ISBN 80-86863-03-4
Design Now! - Charlotte Fiell, Taschen, 2008, ISBN 978-3822852675
Materiology - Daniel Kula, Élodie Ternaux, Quentin Hirsinger, Happy Materials, 2012, ISBN 9-788-026-005-384
Design pro každý den - Donald Arthur Norman, Dokořán, 2010, ISBN: 978-80-7363-314-1
Co je branding? - Matthew Healey, Slovart, 2008, ISBN 978-80-7391-167-6
Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler, Grada, 2003, ISBN 80-247-0646-6
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2012, ISBN 978-80-247-4005-8
POP - In-store komunikace v praxi - Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv, Grada, 2009, ISBN 978-80-247-2840-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil P.O.P. systém pro firmu Tescoma, který je primárně určen pro výstavní stánky, v prodejnách k prezentaci výrobků. Popsal materiály, ze kterých systém vytvořil - buková a dubová překližka, kovový profil. Na jeden z hlavních stojanů použil bílé sklo s led podsvícením, který slouží jak k prezentaci, tak k reklamě a popisu výrobků.
Připomínky komise - konstrukce se zdá být u některých prvků příliš mohutná a potlačuje tak výrobky svojí dominancí, mezery u velkého stojanu kladou značné nároky na výstavní plochu v prodejnách. Komise vyslovila pochvalu za elegantní a vtipné řešení cenovek.