Cílem této práce je zhodnocení význam Internetu jako nástroje marketingových komunika-cí a popsání principu provozu e-shopu. Analyzování pozice serveru Vizitky2000.cz na trhu a navržení nové marketingové strategie serveru, jejíž součástí bude projekt nového uživatelského prostředí. Nový projekt bude uveden do praxe a provedeno zhodnocení na-vrhnuté strategie.
Anotace v angličtině
The objective of this dissertation is to describe the importance of internet as a marketing communications' tool and the working principle of e-commerce, to analyse the position of Vizitky2000 server on the market and to design new marketing strategy containing the project of new website's design. The new project will be put in practice and the newly designed strategy will be examinated.
Klíčová slova
Internetová komerce, e-shop, elektronický obchod, internetová reklama, marketingový mix na Internetu, marketingové komunikace na Internetu, B2C, B2SEM, SEO, banner, kampaň.
Klíčová slova v angličtině
Internet commerce, e-shop, e-commerce, business cards, internet advertising, internet mar-keting mix, marketing communications on the internet, SEM, SEO, banner, campaign.
Rozsah průvodní práce
87 stran, 12 stran příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je zhodnocení význam Internetu jako nástroje marketingových komunika-cí a popsání principu provozu e-shopu. Analyzování pozice serveru Vizitky2000.cz na trhu a navržení nové marketingové strategie serveru, jejíž součástí bude projekt nového uživatelského prostředí. Nový projekt bude uveden do praxe a provedeno zhodnocení na-vrhnuté strategie.
Anotace v angličtině
The objective of this dissertation is to describe the importance of internet as a marketing communications' tool and the working principle of e-commerce, to analyse the position of Vizitky2000 server on the market and to design new marketing strategy containing the project of new website's design. The new project will be put in practice and the newly designed strategy will be examinated.
Klíčová slova
Internetová komerce, e-shop, elektronický obchod, internetová reklama, marketingový mix na Internetu, marketingové komunikace na Internetu, B2C, B2SEM, SEO, banner, kampaň.
Klíčová slova v angličtině
Internet commerce, e-shop, e-commerce, business cards, internet advertising, internet mar-keting mix, marketing communications on the internet, SEM, SEO, banner, campaign.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu jako nástroje marketingových komunikací.
2. Popište princip provozu e-shopu.
3. Analyzujte současný trh, pozici serveru vizitky2000.cz na trhu.
4. Na základě analýzy navrhněte novou marketingovou strategii serveru, jejíž součástí bude projekt nového uživatelského prostředí.
5. Pokuste se uvést projekt do praxe a proveďte zhodnocení navrhnuté strategie.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu jako nástroje marketingových komunikací.
2. Popište princip provozu e-shopu.
3. Analyzujte současný trh, pozici serveru vizitky2000.cz na trhu.
4. Na základě analýzy navrhněte novou marketingovou strategii serveru, jejíž součástí bude projekt nového uživatelského prostředí.
5. Pokuste se uvést projekt do praxe a proveďte zhodnocení navrhnuté strategie.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P, Marketing Management, 10. vydani, Praha vydavatelstvi Grada Publishing, rok vydáni 2001, 720 stran, ISBN 80-247-0016-6
Čichovský, L, Marketing konkurenceschopnosti, 1. vydání, Praha nakladatelstvi Radix, rok vydání 2002, 270 stran, ISBN 80-86031-35-7
Blažová, M, Jak využít internet v marketingu, 1. vydání, Praha nakladatelstvi Grada, rok vydání 2005, 156 stran, ISBN80-247-1095-1
Rosenau, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000
Stuchlík, P., Pegner, M., Dvořáček, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998
Seznam doporučené literatury
Kotler, P, Marketing Management, 10. vydani, Praha vydavatelstvi Grada Publishing, rok vydáni 2001, 720 stran, ISBN 80-247-0016-6
Čichovský, L, Marketing konkurenceschopnosti, 1. vydání, Praha nakladatelstvi Radix, rok vydání 2002, 270 stran, ISBN 80-86031-35-7
Blažová, M, Jak využít internet v marketingu, 1. vydání, Praha nakladatelstvi Grada, rok vydání 2005, 156 stran, ISBN80-247-1095-1
Rosenau, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000
Stuchlík, P., Pegner, M., Dvořáček, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998