Cílem mé diplomové práce je analýza interní komunikace v období rebrandingu a navržení nejvhodnější komunikační strategie, plánu a mixu komunikačních nástrojů zacílených na zaměstnance. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuál-ních výzkumů a zejména z osobních zkušeností a z práce pro společnosti IBM ČR, DHL IT Services a dětskou kabelovou televizi JETIX.
Annotation in English
My diploma thesis is an analysis of internal communications during rebranding including suggestions for the most suitable communication strategy, plans and communications channels. It is mainly based on literature, on researches and on personal experiences from working for the companies like IBM ČR, DHL IT Services and the children television channel JETIX.
Internal Communications, Intranet, Company Magazine, Marketing Communications, Rebranding
Length of the covering note
81 s, 6 s. obr.příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem mé diplomové práce je analýza interní komunikace v období rebrandingu a navržení nejvhodnější komunikační strategie, plánu a mixu komunikačních nástrojů zacílených na zaměstnance. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuál-ních výzkumů a zejména z osobních zkušeností a z práce pro společnosti IBM ČR, DHL IT Services a dětskou kabelovou televizi JETIX.
Annotation in English
My diploma thesis is an analysis of internal communications during rebranding including suggestions for the most suitable communication strategy, plans and communications channels. It is mainly based on literature, on researches and on personal experiences from working for the companies like IBM ČR, DHL IT Services and the children television channel JETIX.
Internal Communications, Intranet, Company Magazine, Marketing Communications, Rebranding
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte analýzu interních komunikací při rebrandingu zvolených společností a stanovte obecná pravidla efektivní interní komunikace.
3. Analyzujte současný stav interních komunikací ve zvolené organizaci.
4. Navrhněte strategii interní komunikace při rebrandingu analyzované organizace včetně návrhu měření efektivity.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte analýzu interních komunikací při rebrandingu zvolených společností a stanovte obecná pravidla efektivní interní komunikace.
3. Analyzujte současný stav interních komunikací ve zvolené organizaci.
4. Navrhněte strategii interní komunikace při rebrandingu analyzované organizace včetně návrhu měření efektivity.
Recommended resources
AAKER D.A. Brand Building. 1.vydání Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 312. ISBN: 80-7226-885-6
JANDA P. Vnitrofiremní komunikace, 1.vydání Praha, Grada Publishing, 2004, Počet stran: 128. ISBN: 80-247-0781-0
LUECKE, R. Business Communication. 1.vydání Boston, Harvard Business School Publishing Corporation, 2003. Počet stran: 162. ISBN: 1-59139-113-X
YOUNG J.S., SIMON W.L. iCon: Steve Jobs. 1.vydání New Jersey, John Wiley & Sons, Inc. 2005. Počet stran: 368. ISBN: 0-471-72083-6
GRUBER, D. Zlatá kniha komunikace. 1.vydání, Ostrava, Repronis, 2005. Počet stran: 249, ISBN: 80-7329-092-8
PELSMACKER P. a spol. Marketingová komunikace, 1.vydání, Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran: 600, ISBN: 80-247-0254-1
SVĚTLÍK J. , Marketing a reklama, učební text, 1.vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati 2003, ISBN: 80-7318-140-1
Recommended resources
AAKER D.A. Brand Building. 1.vydání Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 312. ISBN: 80-7226-885-6
JANDA P. Vnitrofiremní komunikace, 1.vydání Praha, Grada Publishing, 2004, Počet stran: 128. ISBN: 80-247-0781-0
LUECKE, R. Business Communication. 1.vydání Boston, Harvard Business School Publishing Corporation, 2003. Počet stran: 162. ISBN: 1-59139-113-X
YOUNG J.S., SIMON W.L. iCon: Steve Jobs. 1.vydání New Jersey, John Wiley & Sons, Inc. 2005. Počet stran: 368. ISBN: 0-471-72083-6
GRUBER, D. Zlatá kniha komunikace. 1.vydání, Ostrava, Repronis, 2005. Počet stran: 249, ISBN: 80-7329-092-8
PELSMACKER P. a spol. Marketingová komunikace, 1.vydání, Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran: 600, ISBN: 80-247-0254-1
SVĚTLÍK J. , Marketing a reklama, učební text, 1.vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati 2003, ISBN: 80-7318-140-1