Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací.
Anotace v angličtině
Dissertation ideals with function of media monitoring in connection to determination of communication strategy. It is based on atributes and functions of media monitoring and shows need of media monitoring in range of strategic preparationf of communications.
Klíčová slova
Mediální monitoring
Marketingové komunikace
Komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Media monitoring
Marketing communications
Communication strategy
Rozsah průvodní práce
78 s., 19 s. tab. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací.
Anotace v angličtině
Dissertation ideals with function of media monitoring in connection to determination of communication strategy. It is based on atributes and functions of media monitoring and shows need of media monitoring in range of strategic preparationf of communications.
Klíčová slova
Mediální monitoring
Marketingové komunikace
Komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Media monitoring
Marketing communications
Communication strategy
Zásady pro vypracování
1. Proveďte analýzu odborné literatury a dalších zdrojů a na základě analýzy vypracujte hypotézu diplomové práce.
2. V praktické části se soustřeďte na analýzu mediálního monitoringu ve vybraném segmentu.
3. V projektové části vypracujte doporučení změn komunikační strategie na základě výstupů praktické části.
4. Shrňte výsledky a naznačte možný vývoj zkoumané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte analýzu odborné literatury a dalších zdrojů a na základě analýzy vypracujte hypotézu diplomové práce.
2. V praktické části se soustřeďte na analýzu mediálního monitoringu ve vybraném segmentu.
3. V projektové části vypracujte doporučení změn komunikační strategie na základě výstupů praktické části.
4. Shrňte výsledky a naznačte možný vývoj zkoumané problematiky.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J.:Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0254-1
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. ISBN 80-7261-082-1
KOTLER, P., Armstrong, G.: Marketing. Praha, Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3
STEEL, J. Reklama, průzkum příprava a plánování. Brno, Computer Press 2003. ISBN 80-251-0065-0
Interní zdroje TNS Media Inteligence
www.mediaintelligence.cz
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J.:Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0254-1
HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0447-1
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. ISBN 80-7261-082-1
KOTLER, P., Armstrong, G.: Marketing. Praha, Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3
STEEL, J. Reklama, průzkum příprava a plánování. Brno, Computer Press 2003. ISBN 80-251-0065-0
Interní zdroje TNS Media Inteligence
www.mediaintelligence.cz