Prezentovaná diplomová práce se zabývá sestavením projektu jako dobrodružného poznávacího zájezdu na Filipíny pro české turisty. Pozornost je v teoretické části věnována především základním pojmům z cestovního ruchu a aspektům jeho rozvoje. V Praktické části je zvolená destinace zkoumána ze strany nabídky a poptávky, přičemž je využíváno dostupných statistických údajů, rozhovorů s odborníky a produktů cestovních kanceláří. Získané informace jsou podrobeny analýzám. Vedle stanovení cílové skupiny a kalkulace projektu je snahou objasnit dostupné možnosti realizace zájezdu.
Anotace v angličtině
This presented diploma thesis is focused on compilation of the project as an adventurous tour to the Philippines for Czech tourists. In the theoretical part, attention is paid to the basic concepts of tourism and the aspects of its development. In the practical part, the selected destination is examined from supply to demand by using the available statistical data, interviews with experts and travel agent products. Obtained information is analyzed. In addition to setting a target group and project costing, there is some effort to clarify the available options of making created product.
Prezentovaná diplomová práce se zabývá sestavením projektu jako dobrodružného poznávacího zájezdu na Filipíny pro české turisty. Pozornost je v teoretické části věnována především základním pojmům z cestovního ruchu a aspektům jeho rozvoje. V Praktické části je zvolená destinace zkoumána ze strany nabídky a poptávky, přičemž je využíváno dostupných statistických údajů, rozhovorů s odborníky a produktů cestovních kanceláří. Získané informace jsou podrobeny analýzám. Vedle stanovení cílové skupiny a kalkulace projektu je snahou objasnit dostupné možnosti realizace zájezdu.
Anotace v angličtině
This presented diploma thesis is focused on compilation of the project as an adventurous tour to the Philippines for Czech tourists. In the theoretical part, attention is paid to the basic concepts of tourism and the aspects of its development. In the practical part, the selected destination is examined from supply to demand by using the available statistical data, interviews with experts and travel agent products. Obtained information is analyzed. In addition to setting a target group and project costing, there is some effort to clarify the available options of making created product.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši k danému tématu.
Praktická část
Proveďte analýzu stavu nabídky a poptávky zájezdů na Filipíny v ČR a geograficko-ekonomickou analýzu dané země.
Navrhněte projekt zájezdu na Filipíny.
Proveďte nákladovou, rizikovou a časovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši k danému tématu.
Praktická část
Proveďte analýzu stavu nabídky a poptávky zájezdů na Filipíny v ČR a geograficko-ekonomickou analýzu dané země.
Navrhněte projekt zájezdu na Filipíny.
Proveďte nákladovou, rizikovou a časovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BONIFACE, Brian G., Chris COOPER a Robyn COOPER. Worldwide destinations: the geography of travel and tourism. 7th edition. New York, NY, 2016, 740 s. ISBN 978-113-8901-810.
EVANS, Nigel. Strategic management for tourism, hospitality and events. Second edition. New York: Routledge Taylor & Francis Group, 2015, 728 s. ISBN 978-0-415-83724-8.
FARKOVÁ, Blanka a Eva KUNEŠOVÁ. Technika zahraničních zájezdů. V Praze: Idea servis, 2014, 178 s. ISBN 978-80-85970-83-8.
ŠTYRSKÝ, Jiří a Jiří ŠÍPEK. Geografie udržitelného turismu světa v ekonomických, environmentálních a multikulturních souvislostech. Vyd. 6. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011, 234 s. ISBN 978-80-7435-127-3.
TROJAN, Jakub a Jan TRÁVNÍČEK. Projektový management v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vydání. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová, 2015, 104 s. ISBN 978-80-87300-57-2.
Seznam doporučené literatury
BONIFACE, Brian G., Chris COOPER a Robyn COOPER. Worldwide destinations: the geography of travel and tourism. 7th edition. New York, NY, 2016, 740 s. ISBN 978-113-8901-810.
EVANS, Nigel. Strategic management for tourism, hospitality and events. Second edition. New York: Routledge Taylor & Francis Group, 2015, 728 s. ISBN 978-0-415-83724-8.
FARKOVÁ, Blanka a Eva KUNEŠOVÁ. Technika zahraničních zájezdů. V Praze: Idea servis, 2014, 178 s. ISBN 978-80-85970-83-8.
ŠTYRSKÝ, Jiří a Jiří ŠÍPEK. Geografie udržitelného turismu světa v ekonomických, environmentálních a multikulturních souvislostech. Vyd. 6. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011, 234 s. ISBN 978-80-7435-127-3.
TROJAN, Jakub a Jan TRÁVNÍČEK. Projektový management v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vydání. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová, 2015, 104 s. ISBN 978-80-87300-57-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 23 bodů. Je možné zájezd nabídnout CK? Jak se změní jeho cena v tomto případě? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Petr Novák, Ph.D. 19 bodů. Na str. 87 uvádíte, že jednou z možností pro realizaci zájezdu by byla spolupráce s filipínskou CK a uvádíte, že by to nevyšlo dráže, protože filipínská CK má s největší pravděpodobností u místních poskytovatelů služeb znatelně nižší ceny. Můžete prosím toto konkretizovat a specifikovat, o kolik jsou tyto ceny nižší, o kolik by zájezd vyšel zajímavěji atd.? Zodpovězeno zcela.