Tato práce je celá věnována marketingovým komunikacím a to v globálním měřítku. Práce se snaží nastínit, jak obtížná a plná nástrah je mezilidská komunikace a zdůrazňuje fakt, o co složitější je komunikace interkulturní. Podtrhuje nutnost při globální komunikaci respektovat různé kulturní dimenze, které jsou základem pro pochopení mentality kultury, ke které chceme promlouvat.
Anotace v angličtině
This dissertation is whole to marketing communications in global scale dedicated. Dissertation is trying to outline, how difficult and risky is interpersonal communication and also trying to accent the fact, that more difficult could be intercultural communication. It underdraw the necessity to respect different cultural dimensions in global communication. The cultural dimensions, which are necessary to understanding of mentality of the culture, for which we want to talk.
Klíčová slova
komunikace, kulturní dimenze, komunikační nástroje, cílové skupiny apod.
Klíčová slova v angličtině
Communication, cultural dimension, tools of communication, target groups etc.
Rozsah průvodní práce
93 s., 17 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je celá věnována marketingovým komunikacím a to v globálním měřítku. Práce se snaží nastínit, jak obtížná a plná nástrah je mezilidská komunikace a zdůrazňuje fakt, o co složitější je komunikace interkulturní. Podtrhuje nutnost při globální komunikaci respektovat různé kulturní dimenze, které jsou základem pro pochopení mentality kultury, ke které chceme promlouvat.
Anotace v angličtině
This dissertation is whole to marketing communications in global scale dedicated. Dissertation is trying to outline, how difficult and risky is interpersonal communication and also trying to accent the fact, that more difficult could be intercultural communication. It underdraw the necessity to respect different cultural dimensions in global communication. The cultural dimensions, which are necessary to understanding of mentality of the culture, for which we want to talk.
Klíčová slova
komunikace, kulturní dimenze, komunikační nástroje, cílové skupiny apod.
Klíčová slova v angličtině
Communication, cultural dimension, tools of communication, target groups etc.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vlivu globalizace na marketingové komunikace firem, charakterizujte hlavní globalizační tendence a jejich specifika v Evropě.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost DHL a její dosavadní marketingové komunikace.
4. Analyzujte globální působení firmy DHL v jejím konkurenčním prostředí.
5. Na základě výsledků analýzy se vyjádřete k hypotézám a formulujte projekt globální komunikační kampaně společnosti DHL, eliminující rizika interkulturních rozdílů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vlivu globalizace na marketingové komunikace firem, charakterizujte hlavní globalizační tendence a jejich specifika v Evropě.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost DHL a její dosavadní marketingové komunikace.
4. Analyzujte globální působení firmy DHL v jejím konkurenčním prostředí.
5. Na základě výsledků analýzy se vyjádřete k hypotézám a formulujte projekt globální komunikační kampaně společnosti DHL, eliminující rizika interkulturních rozdílů.
Seznam doporučené literatury
Kotler P.,Marketing management, Grada 2001, ISBN 80-247-0016-6
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J., Marketingová komunikace, Grada 2003, ISBN 80-247-0254-1
Lukášová, Nový a kolektiv, Organizační kultura, Grada 2004, ISBN 80-247-0648-2
Světlík J., Marketing pro evropský trh, Grada 2003, ISBN 80-247-0422-6
PORTER, M. Konkurenční strategie. Victoria Publishing 1994, ISBN 80-85605-11-2
Seznam doporučené literatury
Kotler P.,Marketing management, Grada 2001, ISBN 80-247-0016-6
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J., Marketingová komunikace, Grada 2003, ISBN 80-247-0254-1
Lukášová, Nový a kolektiv, Organizační kultura, Grada 2004, ISBN 80-247-0648-2
Světlík J., Marketing pro evropský trh, Grada 2003, ISBN 80-247-0422-6
PORTER, M. Konkurenční strategie. Victoria Publishing 1994, ISBN 80-85605-11-2