Tato diplomová práce se ve své teoretické části zaměřuje na popis metod a pracovních hypotéz, kterým je věnován prostor v praktické části práce. Tato část práce se také zabývá popisem obchodních modelů jednotlivých automobilových inzertních portálů na českém trhu a přibližuje postavení na trhu mezi jednotlivými konkurenty.
V projektové části práce se autor zaměřuje na konkrétní poslání služby a návrh nástrojů pro odlišení portálu TipCars.com včetně marketingového mixu s předpokládanými výsledky aplikace. Práce se tak snaží postihnou vývoj trhu automobilových inzertních serverů obecně s důrazem na tržního vůdce - portál TipCars.com
Anotace v angličtině
This diploma work focuses in its theoretical part on a description of methods and work hypothesis, for which there is room devoted in a practical part, too. This part of the thesis deals also with a description of business models of individual automotive advertising portals on a Czech market and it treats a situation on the market among particular competitors.
In the project part of the thesis author focuses on a concrete mission of the service and a proposal of a tools for differentiation of the portal TipCars.com including a marketing mix with anticipated results of the application. The work tries this way to describe a development of the market of the automotive advertising servers generally with an emphasis on the market leader - portal TipCars.com
Klíčová slova
Automobilový portál, internetový portál, web, internetový prohlížeč, operační systém, roz-lišení monitoru, internetová populace, monitoring internetových médií, unikátní návštěv-ník, cross-selling, fulltextové vyhledávání, optimalizace pro vyhledavače, bounce rate, open rate
Klíčová slova v angličtině
Car portal, Internet portal, web, Internet browser, operating system, monitor resolution, Internet population, monitoring of Internet media, unique visitor, cross-selling, full text search, optimizing for browsers, bounce rate, open rate
Rozsah průvodní práce
71 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se ve své teoretické části zaměřuje na popis metod a pracovních hypotéz, kterým je věnován prostor v praktické části práce. Tato část práce se také zabývá popisem obchodních modelů jednotlivých automobilových inzertních portálů na českém trhu a přibližuje postavení na trhu mezi jednotlivými konkurenty.
V projektové části práce se autor zaměřuje na konkrétní poslání služby a návrh nástrojů pro odlišení portálu TipCars.com včetně marketingového mixu s předpokládanými výsledky aplikace. Práce se tak snaží postihnou vývoj trhu automobilových inzertních serverů obecně s důrazem na tržního vůdce - portál TipCars.com
Anotace v angličtině
This diploma work focuses in its theoretical part on a description of methods and work hypothesis, for which there is room devoted in a practical part, too. This part of the thesis deals also with a description of business models of individual automotive advertising portals on a Czech market and it treats a situation on the market among particular competitors.
In the project part of the thesis author focuses on a concrete mission of the service and a proposal of a tools for differentiation of the portal TipCars.com including a marketing mix with anticipated results of the application. The work tries this way to describe a development of the market of the automotive advertising servers generally with an emphasis on the market leader - portal TipCars.com
Klíčová slova
Automobilový portál, internetový portál, web, internetový prohlížeč, operační systém, roz-lišení monitoru, internetová populace, monitoring internetových médií, unikátní návštěv-ník, cross-selling, fulltextové vyhledávání, optimalizace pro vyhledavače, bounce rate, open rate
Klíčová slova v angličtině
Car portal, Internet portal, web, Internet browser, operating system, monitor resolution, Internet population, monitoring of Internet media, unique visitor, cross-selling, full text search, optimizing for browsers, bounce rate, open rate
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části přibližte téma obecně, cíle práce a zhodnoťte současný stav v tomto oboru.
2. Následně na základě výchozích podmínek popište fáze a metody pracovních hypotéz.
3. V praktické části shromážděte data pro analýzu-zaměřte se na konkurenční portály, popis obchodních modelů a podíly na trhu.
4. V další fázi získaná data vyhodnoťte a následně interpretujte.
5. V projektové části se zaměřte na konkrétní poslání služby a segmentaci trhu.
6. Navrhněte nástroje pro umisťování a odlišení služby včetně konkrétního marketingového mixu.
7. Pokud to bude možné, odhadněte předpokládané výsledky aplikace.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části přibližte téma obecně, cíle práce a zhodnoťte současný stav v tomto oboru.
2. Následně na základě výchozích podmínek popište fáze a metody pracovních hypotéz.
3. V praktické části shromážděte data pro analýzu-zaměřte se na konkurenční portály, popis obchodních modelů a podíly na trhu.
4. V další fázi získaná data vyhodnoťte a následně interpretujte.
5. V projektové části se zaměřte na konkrétní poslání služby a segmentaci trhu.
6. Navrhněte nástroje pro umisťování a odlišení služby včetně konkrétního marketingového mixu.
7. Pokud to bude možné, odhadněte předpokládané výsledky aplikace.
Seznam doporučené literatury
PHILIPS. D, Online public relations. 1. vyd. Grada Publishing, a.s. 2003. Pocet stran 216. ISBN 80-247-0368-8
KOTLER. P, Marketing management. 3. vyd. Victoria Publishing, 1997. Pocet stran 789. ISBN 80-85605-08-2
FORET M., STÁVKOVÁ J., Marketingový výzkum. 1.vyd. Grada Publishing a.s. 2003. Pocet stran 157. ISBN 80-247-0385-8
PAYNE A. Marketing služeb. Grada Publishing, 1996. Pocet stran 247. ISBN 80-7169-276-X
PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, a.s. 2003. 600 stran. ISBN 80-247-0254-1
SVOBODA, V., Základy public relations. 1 vyd. UTB Zlín. 2001. Pocet stran 152. ISBN 80-7318-043-X
iAUDIT: On-line reporting [online]. URL: http://www.iaudit.info
Seznam doporučené literatury
PHILIPS. D, Online public relations. 1. vyd. Grada Publishing, a.s. 2003. Pocet stran 216. ISBN 80-247-0368-8
KOTLER. P, Marketing management. 3. vyd. Victoria Publishing, 1997. Pocet stran 789. ISBN 80-85605-08-2
FORET M., STÁVKOVÁ J., Marketingový výzkum. 1.vyd. Grada Publishing a.s. 2003. Pocet stran 157. ISBN 80-247-0385-8
PAYNE A. Marketing služeb. Grada Publishing, 1996. Pocet stran 247. ISBN 80-7169-276-X
PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, a.s. 2003. 600 stran. ISBN 80-247-0254-1
SVOBODA, V., Základy public relations. 1 vyd. UTB Zlín. 2001. Pocet stran 152. ISBN 80-7318-043-X
iAUDIT: On-line reporting [online]. URL: http://www.iaudit.info