Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations.
V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje hlavních skupin veřej-nosti. Ve třetí projektové části je navrhnut konkrétní a realizovatelný plán (strategie) PR Hypoteční banky.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with strategic planning in the area of Public Relations.
The first theoretic part explains Public Relations term, it presents various relations between marketing and PR, clarifies PR bases and sets the process of PR strategy creation. The se-cond practical part analyzes and evaluates the present PR activities and image of Hypoteční banka, corporate environment, opinions and attitudes of the main public groups. The third project part proposes specific and viable PR plan (strategy) of Hypoteční banka.
Klíčová slova
analýza, banka, firemní identita, Hypoteční banka, hypotéka, image, média, plán, PR, public relations, strategie, veřejnost, výzkum
Klíčová slova v angličtině
analysis, bank, corporate identity, Hypoteční banka, mortgage, image, media, plan, PR, public relations, strategy, public, research
Rozsah průvodní práce
116 s., 27 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním public relations.
V první teoretické části je vysvětlen obsah pojmu public relations, představeny různé vzta-hy marketingu a PR, objasněny východiska PR a stanoven postup při zpracování PR strate-gií. Ve druhé praktické části jsou analyzovány a zhodnoceny současné PR aktivity a image Hypoteční banky, prostředí, ve kterém podniká, a názory a postoje hlavních skupin veřej-nosti. Ve třetí projektové části je navrhnut konkrétní a realizovatelný plán (strategie) PR Hypoteční banky.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with strategic planning in the area of Public Relations.
The first theoretic part explains Public Relations term, it presents various relations between marketing and PR, clarifies PR bases and sets the process of PR strategy creation. The se-cond practical part analyzes and evaluates the present PR activities and image of Hypoteční banka, corporate environment, opinions and attitudes of the main public groups. The third project part proposes specific and viable PR plan (strategy) of Hypoteční banka.
Klíčová slova
analýza, banka, firemní identita, Hypoteční banka, hypotéka, image, média, plán, PR, public relations, strategie, veřejnost, výzkum
Klíčová slova v angličtině
analysis, bank, corporate identity, Hypoteční banka, mortgage, image, media, plan, PR, public relations, strategy, public, research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se tématu diplomové práce.
2. Proveďte analýzu současné PR strategie Hypoteční banky a zhodnoťte její efektivitu.
3. Proveďte sběr primárních a sekundárních dat nutných pro návrh projektu.
4. V projektové části navrhněte konkrétní a realizovatelnou PR strategii, včetně plánu a metod měření efektivity.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se tématu diplomové práce.
2. Proveďte analýzu současné PR strategie Hypoteční banky a zhodnoťte její efektivitu.
3. Proveďte sběr primárních a sekundárních dat nutných pro návrh projektu.
4. V projektové části navrhněte konkrétní a realizovatelnou PR strategii, včetně plánu a metod měření efektivity.
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C., Public relations, Computer Press 2003, ISBN 80-247-0658-2
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H., Strategie firemní komunikace, Management Press 2000, ISBN 80-85943-99-9
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
NĚMEC, P., Public relations, praxe komunikace s veřejností, Management Press 1996, ISBN 80-85943-20-4
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C., Public relations, Computer Press 2003, ISBN 80-247-0658-2
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H., Strategie firemní komunikace, Management Press 2000, ISBN 80-85943-99-9
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
NĚMEC, P., Public relations, praxe komunikace s veřejností, Management Press 1996, ISBN 80-85943-20-4