Generace X z margetingového hlediska. Proč je Generace X důležitá pro marketing. Jaké je její nákupní chování, jak se tato skupina populace dá zadefinovat a uchopit jako tržní segment. Co jí formovalo a proč je specifická.
Anotace v angličtině
Marketing to Generation X. Why is this generation important for marketing. What is it´s shopping behaviour like, how is it possible to define this part of population as a segment on market. Why is it such a specific target group.
Klíčová slova
Generace X, Husákovi děti, Baby - Boomers, Generace Y, targeting, marketing, nákupní chování, životní styl, cílová skupina, tržní segment
Klíčová slova v angličtině
Generation X, Baby - Boomers, Generation Y, targeting, marketing, shopping behaviour, life style, target group, market segment
Rozsah průvodní práce
81 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Generace X z margetingového hlediska. Proč je Generace X důležitá pro marketing. Jaké je její nákupní chování, jak se tato skupina populace dá zadefinovat a uchopit jako tržní segment. Co jí formovalo a proč je specifická.
Anotace v angličtině
Marketing to Generation X. Why is this generation important for marketing. What is it´s shopping behaviour like, how is it possible to define this part of population as a segment on market. Why is it such a specific target group.
Klíčová slova
Generace X, Husákovi děti, Baby - Boomers, Generace Y, targeting, marketing, nákupní chování, životní styl, cílová skupina, tržní segment
Klíčová slova v angličtině
Generation X, Baby - Boomers, Generation Y, targeting, marketing, shopping behaviour, life style, target group, market segment
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte generaci x a hlavní vývojové tendence, které ji ovlivnily.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Na zakládě primárního šetření analyzujte nákupní chování a vliv marketingových komunikací na zkoumanou skupinu.
4. Výsledky dotazníkového šetření vložte do kontextu s odpověďmi na strukturovaný dotazník u zástupců médií a komunikačních agentur.
5. Vyjádřete se k hypotézám a vyvoďte závěry z analýz.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte generaci x a hlavní vývojové tendence, které ji ovlivnily.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Na zakládě primárního šetření analyzujte nákupní chování a vliv marketingových komunikací na zkoumanou skupinu.
4. Výsledky dotazníkového šetření vložte do kontextu s odpověďmi na strukturovaný dotazník u zástupců médií a komunikačních agentur.
5. Vyjádřete se k hypotézám a vyvoďte závěry z analýz.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, G./KOTLER, P., Marketing, Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0513-3
BAUMAN, Z., Úvahy o postmoderní době, SLON, 2002, ISBN 80-86429-11-3
DALY, S./WICE, N., Encyklopedie kulturních trendů devadesátých let, JOTA, 1999, ISBN 80-7242-065-8
KLEINOVÁ, N. Bez loga, Argo, 2005, ISBN 80-7203-671-8
MACEK, P., Adolescence, Portál, 2003, ISBN 80-7178-747-7
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, G./KOTLER, P., Marketing, Grada Publishing, 2004, ISBN 80-247-0513-3
BAUMAN, Z., Úvahy o postmoderní době, SLON, 2002, ISBN 80-86429-11-3
DALY, S./WICE, N., Encyklopedie kulturních trendů devadesátých let, JOTA, 1999, ISBN 80-7242-065-8
KLEINOVÁ, N. Bez loga, Argo, 2005, ISBN 80-7203-671-8
MACEK, P., Adolescence, Portál, 2003, ISBN 80-7178-747-7