Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených zaměstnancům. Zejména se jedná o efektivní komunikaci cílů stanice, správné vedení pracovních porad i schopnost efektivní kritiky pracovních výkonů. Práce by mohla být zajímavá i pro manažery jiných firem, kteří se na svém pracovišti potýkají s výše uvedenými problémy.
Anotace v angličtině
Goal of this work was to analyse current state of the internal communication in Radio OK and draw up effective solution of its modification. It is based of proffesional literature and guestionnaire survey by employees. Results of this task are dedicated for management of Radio OK. The management should be responsible for the annoucements dedicated for employees. Especially, it handles about effective communication the aims of the station, the correct leadership of workshops and the effective critism of accomplishments. The work can be interesting also for managers of other firms who have the same problems at their workplaces.
Klíčová slova
vnitrofiremní komunikace, rozhlasová stanice, porada, cíle
Klíčová slova v angličtině
internal communication, radio station, workshop, aims
Rozsah průvodní práce
84
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených zaměstnancům. Zejména se jedná o efektivní komunikaci cílů stanice, správné vedení pracovních porad i schopnost efektivní kritiky pracovních výkonů. Práce by mohla být zajímavá i pro manažery jiných firem, kteří se na svém pracovišti potýkají s výše uvedenými problémy.
Anotace v angličtině
Goal of this work was to analyse current state of the internal communication in Radio OK and draw up effective solution of its modification. It is based of proffesional literature and guestionnaire survey by employees. Results of this task are dedicated for management of Radio OK. The management should be responsible for the annoucements dedicated for employees. Especially, it handles about effective communication the aims of the station, the correct leadership of workshops and the effective critism of accomplishments. The work can be interesting also for managers of other firms who have the same problems at their workplaces.
Klíčová slova
vnitrofiremní komunikace, rozhlasová stanice, porada, cíle
Klíčová slova v angličtině
internal communication, radio station, workshop, aims
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte domácí i zahraniční odbornou literaturu zaměřenou na interní firemní komunikaci.
2. Proveďte analýzu současného stavu interní komunikace v Radiu OK s využitím výzkumných metod sběru primárních i sekundárních informací.
3. S využitím získaných informací a výsledků primárního šetření navrhněte nová efektivní řešení v oblasti firemní komunikace Radia OK.
4. V závěru předložte možnosti využití Vaši práce v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte domácí i zahraniční odbornou literaturu zaměřenou na interní firemní komunikaci.
2. Proveďte analýzu současného stavu interní komunikace v Radiu OK s využitím výzkumných metod sběru primárních i sekundárních informací.
3. S využitím získaných informací a výsledků primárního šetření navrhněte nová efektivní řešení v oblasti firemní komunikace Radia OK.
4. V závěru předložte možnosti využití Vaši práce v praxi.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace, Grada Publishing, 2003,
Defleur,M.J., Ballová-Rokeachová,S.: Teorie masové komunikace.Praha: Karolinum, 1996
Osvaldová, B., Halada, J.: Encyklopedie praktické žurnalistiky. Praha: Libri, 1999.
Zelenka, M.: vlastní poznámky.
Světlík, J.: Marketing a reklama. Zlín: UTB, 2003
Svoboda, V.: Corporate identity. Zlín: UTB, 2003
Mikulaštík, M.: Komunikační dovednosti v praxi. Grada Publishing, 2003.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace, Grada Publishing, 2003,
Defleur,M.J., Ballová-Rokeachová,S.: Teorie masové komunikace.Praha: Karolinum, 1996
Osvaldová, B., Halada, J.: Encyklopedie praktické žurnalistiky. Praha: Libri, 1999.
Zelenka, M.: vlastní poznámky.
Světlík, J.: Marketing a reklama. Zlín: UTB, 2003
Svoboda, V.: Corporate identity. Zlín: UTB, 2003
Mikulaštík, M.: Komunikační dovednosti v praxi. Grada Publishing, 2003.