Diplomová práce se zabývá vytvořením produktu pro rodiny s dětmi ve vybraném hotelovém zařízení. Teoretická část práce byla zaměřena na hotelnictví, jeho historii a vývoj, služby a marketing služeb, tvorbu produktu a analytické metody práce. Zvolená problematika byla dále řešena v praktické části práce. V první řadě byl představen vybraný hotel, jeho vybavení a lokalita, ve které se hotel nachází. Pomocí analýzy současné stavu hotelu, využitím marketingového mixu, SWOT analýzou a analýzou konkurence, byly získány potřebné informace, které byly podkladem pro vytvoření pobytového balíčku. Provedeným výzkumem bylo potvrzeno, že zaměřením produktu na cílovou skupinu rodiny s dětmi, je možné zvýšit konkurenceschopnost hotelu, využít potenciál dětského hřiště, které hotel vlastní, a přilákat mladé lidi do destinace Luhačovice. Hlavním výsledkem práce je pobytový balíček, který obsahuje zajímavý program a aktivity pro zvolený cílový segment. Výsledky této práce umožňují také propagaci celého regionu. Pobytový balíček byl ve finále podroben časové, nákladové a rizikové a analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deal with creating a product for families with children in selected hotel facilities. The theoretical part of the thesis was focused on hotel industry, its history and development, services and services marketing, product creation and analytical methods of thesis. The chosen issue was solved in the practical part of the thesis. First of all, the hotel was selected, its equipment and the location of hotel. By using the analysis of the current state of the hotel, using the marketing mix, SWOT analysis and competition analysis, was obtained the necessary information, which was the basic for the creation of the package. The research has confirmed, that by focusing the product on the target group of families with children, it is possible to increase the hotel´s competitiveness, to exploit the potential of the hotel´s playgroung, and to attact young people to the Luhačovice destination. The main result of the work is the package, which contains an interesting proram and activities for the selected target segment. The result of this thesis also enable the promotion of the whole region. Package was subjected to time, cost and risk analysis at the final.
Klíčová slova
hotel, hotelnictví, pobyt, produkt, rodiny s dětmi, služba
Klíčová slova v angličtině
hotel, hotel industry, stay, product, families with children, service
Rozsah průvodní práce
114 s. (26370 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vytvořením produktu pro rodiny s dětmi ve vybraném hotelovém zařízení. Teoretická část práce byla zaměřena na hotelnictví, jeho historii a vývoj, služby a marketing služeb, tvorbu produktu a analytické metody práce. Zvolená problematika byla dále řešena v praktické části práce. V první řadě byl představen vybraný hotel, jeho vybavení a lokalita, ve které se hotel nachází. Pomocí analýzy současné stavu hotelu, využitím marketingového mixu, SWOT analýzou a analýzou konkurence, byly získány potřebné informace, které byly podkladem pro vytvoření pobytového balíčku. Provedeným výzkumem bylo potvrzeno, že zaměřením produktu na cílovou skupinu rodiny s dětmi, je možné zvýšit konkurenceschopnost hotelu, využít potenciál dětského hřiště, které hotel vlastní, a přilákat mladé lidi do destinace Luhačovice. Hlavním výsledkem práce je pobytový balíček, který obsahuje zajímavý program a aktivity pro zvolený cílový segment. Výsledky této práce umožňují také propagaci celého regionu. Pobytový balíček byl ve finále podroben časové, nákladové a rizikové a analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deal with creating a product for families with children in selected hotel facilities. The theoretical part of the thesis was focused on hotel industry, its history and development, services and services marketing, product creation and analytical methods of thesis. The chosen issue was solved in the practical part of the thesis. First of all, the hotel was selected, its equipment and the location of hotel. By using the analysis of the current state of the hotel, using the marketing mix, SWOT analysis and competition analysis, was obtained the necessary information, which was the basic for the creation of the package. The research has confirmed, that by focusing the product on the target group of families with children, it is possible to increase the hotel´s competitiveness, to exploit the potential of the hotel´s playgroung, and to attact young people to the Luhačovice destination. The main result of the work is the package, which contains an interesting proram and activities for the selected target segment. The result of this thesis also enable the promotion of the whole region. Package was subjected to time, cost and risk analysis at the final.
Klíčová slova
hotel, hotelnictví, pobyt, produkt, rodiny s dětmi, služba
Klíčová slova v angličtině
hotel, hotel industry, stay, product, families with children, service
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se hotelnictví a tvorby produktu.
Praktická část
Analyzujte současný stav vybraného hotelového zařízení pomocí marketingového mixu a jeho nabídku služeb.
Na základě provedených analýz zpracujte projekt vytvoření produktu pro rodiny s dětmi ve vybraném hotelovém zařízení.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se hotelnictví a tvorby produktu.
Praktická část
Analyzujte současný stav vybraného hotelového zařízení pomocí marketingového mixu a jeho nabídku služeb.
Na základě provedených analýz zpracujte projekt vytvoření produktu pro rodiny s dětmi ve vybraném hotelovém zařízení.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
MINAZZI, Roberta. Social media marketing in tourism and hospitality. Cham: Springer, 2015, 163 s. ISBN 978-3-319-05181-9.
ŠEFČÍK, Vladimír a Tomáš JEŘÁBEK. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly. Český Těšín: 2 Theta, 2017, 240 s. ISBN 978-80-86380-84-1.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
MINAZZI, Roberta. Social media marketing in tourism and hospitality. Cham: Springer, 2015, 163 s. ISBN 978-3-319-05181-9.
ŠEFČÍK, Vladimír a Tomáš JEŘÁBEK. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly. Český Těšín: 2 Theta, 2017, 240 s. ISBN 978-80-86380-84-1.
Přílohy volně vložené
Ceník procedur 2018
Fotografie a katalog hotelu
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Jurigová, Ph.D. 24 bodů. Čím si vysvetlujete nárast počtu prenocovaní v hoteli Pohoda v mesiaci červen 2015-2016 a ako by ste riešili sezónnosť v rámci Vami ponúkaného produktu? Zodpovězeno zcela. Diskutovali ste závěry a nákladovú stránku projektu s vedením hotelu? Ak áno, zvažujú realizáciu tohoto produktu? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 21 bodů. Zjistila jste si, proč konkurence nenabízí podobné služby, jako navrhujete? Zodpovězeno zcela. Ve SWOT analýze píšete, že se obáváte nových konkurentů, jaká je pravděpodobnost, že vzniknou nové hotely? Zodpovězeno zcela.
Ing. Josef Krůžela, CSc.: Říkáte, že ostatní hotely nemají srovnatelnou nabídku. Kde vidíte příčiny? Zodpovězeno částečně.
Doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.: Proč jste do vzorku zahrnula i Hotel Alexandria? Zodpovězeno částečně.
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.: Je daný hotel podle Vašeho názoru v Luhačovicích dostatečně propagován? Zodpovězeno zcela.