Diplomová práce je návodem, jak plánovat propagaci střední školy, jakých druhů pro-pagace použít a v jaké časovém sledu pracovat při získávání nových klientů pro studium na střední škole. Dále uvádí, jakých metod použít při komunikaci s potencionálními klienty školy, jejich rodiči a ostatními partnery.
Z výzkumu a analytické části této práce vyplývá, jakých prostředků využít při propagaci školy, jaké jsou názory studentů, na co se orientují a čemu dávají přednost při výběru svého budoucího povolání, co je pro ně důležité a co je okrajové.
Projektová část práce obsahuje rozpracovaný plán ročních činností, které se týkají propagace střední školy.
Anotace v angličtině
This thesis is a manual how to plan a publicity of secondary school, which kinds of promoti-on are useful and which sequence is suitable for a recruitment of new studies´clients at secon-dary school.There are also methods used for communication with potentional school appli-kants, their parents and other partners.
From the analytical part and research follows the way of using various means for school publicity, students´opinions, their orientation and preferences in the choice of profession, what is important and what is marginal for them.
The project part contents detailed planning of activities in the course of the year in the field of promotion of secondary school
Klíčová slova
propagace, osobní komunikace, prezentace, reklama, burzy škol
Klíčová slova v angličtině
publicity, personal communication, presentation, advertising, school fairs
Rozsah průvodní práce
69 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je návodem, jak plánovat propagaci střední školy, jakých druhů pro-pagace použít a v jaké časovém sledu pracovat při získávání nových klientů pro studium na střední škole. Dále uvádí, jakých metod použít při komunikaci s potencionálními klienty školy, jejich rodiči a ostatními partnery.
Z výzkumu a analytické části této práce vyplývá, jakých prostředků využít při propagaci školy, jaké jsou názory studentů, na co se orientují a čemu dávají přednost při výběru svého budoucího povolání, co je pro ně důležité a co je okrajové.
Projektová část práce obsahuje rozpracovaný plán ročních činností, které se týkají propagace střední školy.
Anotace v angličtině
This thesis is a manual how to plan a publicity of secondary school, which kinds of promoti-on are useful and which sequence is suitable for a recruitment of new studies´clients at secon-dary school.There are also methods used for communication with potentional school appli-kants, their parents and other partners.
From the analytical part and research follows the way of using various means for school publicity, students´opinions, their orientation and preferences in the choice of profession, what is important and what is marginal for them.
The project part contents detailed planning of activities in the course of the year in the field of promotion of secondary school
Klíčová slova
propagace, osobní komunikace, prezentace, reklama, burzy škol
Klíčová slova v angličtině
publicity, personal communication, presentation, advertising, school fairs
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zdůvodnění problému na základě existujících sekundárních zdrojů z oblasti školního marketingu a marketingových komunikací.
2. Zpracujte dotazník jehož cílem je získání primárních údajů z oblasti vnější komunikace školy a proveďte šetření na vybrané SŠ.
3. Analyzujte údaje získané primárním výzkumem.
4. Syntézou sekundárních informací a vlastního výzkumu navrhněte komunikační plán příslušné školy.
5. Zdůvodněte svůj návrh, zvažte i efektivitu komunikačního působení školy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zdůvodnění problému na základě existujících sekundárních zdrojů z oblasti školního marketingu a marketingových komunikací.
2. Zpracujte dotazník jehož cílem je získání primárních údajů z oblasti vnější komunikace školy a proveďte šetření na vybrané SŠ.
3. Analyzujte údaje získané primárním výzkumem.
4. Syntézou sekundárních informací a vlastního výzkumu navrhněte komunikační plán příslušné školy.
5. Zdůvodněte svůj návrh, zvažte i efektivitu komunikačního působení školy.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, a.s. 2006. 300s.ISBN 80-7357-176-5
SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín: EKKA, 1996. 384s. ISBN 80-902200-8-8
SLAVÍKOVÁ, L. a kol. Vedení školy v praxi. Praha: RAABE, 2003. 56s. ISBN 80-86307-13-1
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, a.s. 2006. 300s.ISBN 80-7357-176-5
SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín: EKKA, 1996. 384s. ISBN 80-902200-8-8
SLAVÍKOVÁ, L. a kol. Vedení školy v praxi. Praha: RAABE, 2003. 56s. ISBN 80-86307-13-1