Teoretická část Diplomové práce je věnována teorii marketingu, marketingových komunikací, společenské odpovědnosti firem, marketingového výzkumu a sociální projekt Zlatý oříšek je zde dán do souvislostí s uvedenými teoretickými východisky. V praktické části je Zlatý oříšek v rámci přípravné fáze výzkumu analyzován z hlediska jeho marketingových komunikací, cílových skupin a jsou zvoleny metody a postupy připravovaného marketin-gového šetření. Projektovou částí této práce je realizovaná výzkumná sonda, která zkoumá rozsah povědomí o projektu Zlatý oříšek a vnímání sponzoringu u specifikovaných cílových skupin.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the Diploma Thesis focuses on the theory of marketing, marketing communication, social responsibility of companies, marketing research and the social pro-ject Zlatý oříšek is placed here in context with the above theoretical sources. In the practi-cal part, within the preparatory stage of the research, Zlatý oříšek is analysed from the point of view of its marketing communications and target groups together with selecting methods and procedures of the marketing survey in preparation. The project part of this thesis represents a research probe, which examines the extent of awareness about the Zlatý oříšek project and perception of sponsoring by the specified target groups.
Klíčová slova
Zlatý oříšek, sociální projekt, marketingový výzkum, sponzoring, sociální odpovědnost firem
Klíčová slova v angličtině
Zlatý oříšek (Golden Nut), social project, marketing research, sponsoring, social responsi-bility of companies86
Rozsah průvodní práce
86 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část Diplomové práce je věnována teorii marketingu, marketingových komunikací, společenské odpovědnosti firem, marketingového výzkumu a sociální projekt Zlatý oříšek je zde dán do souvislostí s uvedenými teoretickými východisky. V praktické části je Zlatý oříšek v rámci přípravné fáze výzkumu analyzován z hlediska jeho marketingových komunikací, cílových skupin a jsou zvoleny metody a postupy připravovaného marketin-gového šetření. Projektovou částí této práce je realizovaná výzkumná sonda, která zkoumá rozsah povědomí o projektu Zlatý oříšek a vnímání sponzoringu u specifikovaných cílových skupin.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the Diploma Thesis focuses on the theory of marketing, marketing communication, social responsibility of companies, marketing research and the social pro-ject Zlatý oříšek is placed here in context with the above theoretical sources. In the practi-cal part, within the preparatory stage of the research, Zlatý oříšek is analysed from the point of view of its marketing communications and target groups together with selecting methods and procedures of the marketing survey in preparation. The project part of this thesis represents a research probe, which examines the extent of awareness about the Zlatý oříšek project and perception of sponsoring by the specified target groups.
Klíčová slova
Zlatý oříšek, sociální projekt, marketingový výzkum, sponzoring, sociální odpovědnost firem
Klíčová slova v angličtině
Zlatý oříšek (Golden Nut), social project, marketing research, sponsoring, social responsi-bility of companies86
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu, marketingovém výzkumu a problematice společenské odpovědnosti firem. Na základě zjištěných poznatků formulujte pracovní hypotézy týkající se zamýšleného výzkumu zjišťujícího úroveň povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.
2. Zpracujte projekt výzkumné sondy a realizujte ji.
3. Zhodnoťte výsledky výzkumu, vyvoďte závěry a naznačte možnosti zlepšení v souvislosti s marketingovými komunikacemi projektu Zlatý oříšek.
4. Zhodnoťte míru naplnění stanovených hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu, marketingovém výzkumu a problematice společenské odpovědnosti firem. Na základě zjištěných poznatků formulujte pracovní hypotézy týkající se zamýšleného výzkumu zjišťujícího úroveň povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.
2. Zpracujte projekt výzkumné sondy a realizujte ji.
3. Zhodnoťte výsledky výzkumu, vyvoďte závěry a naznačte možnosti zlepšení v souvislosti s marketingovými komunikacemi projektu Zlatý oříšek.
4. Zhodnoťte míru naplnění stanovených hypotéz.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing Management-(Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler)-Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš., Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Hannagan, T. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1., Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7
Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. Vyd., Liberec: Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6
Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum, 1. vydání, Praha 2003, Grada Publishing, počet stran 160, ISBN 80-247-0385-8
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing Management-(Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler)-Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš., Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Hannagan, T. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1., Praha: Management Press, 1996. 208 s. ISBN 80-85943-07-7
Čepelka, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. Vyd., Liberec: Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6
Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum, 1. vydání, Praha 2003, Grada Publishing, počet stran 160, ISBN 80-247-0385-8