Cílem teoretické části mé bakalářské práce, je zmapování marketingu oděvního designu a při získání dostatečných informací, vytvoření mé vlastní oděvní značky, kterou pak zrealizuji v praxi.
V praktické části realizace kolekce TAGGED. Vytvoření vlastní identity, DNA značky, loga a určení cílové skupiny.
Anotace v angličtině
The aim of the theoretical part of my bachelor thesis is to map the clothing design marketing. When I get enough information, I create my own identity, DNA, logos of my fashion label.
In practical part I create fashion collection TAGGED.
Klíčová slova
marketing v oděvním odvětví, vlastní značka, každodennost, tagged
Klíčová slova v angličtině
marketing in the clothing industry, own brand, everyday life, tagged
Rozsah průvodní práce
68 s. ( 52 434 )
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem teoretické části mé bakalářské práce, je zmapování marketingu oděvního designu a při získání dostatečných informací, vytvoření mé vlastní oděvní značky, kterou pak zrealizuji v praxi.
V praktické části realizace kolekce TAGGED. Vytvoření vlastní identity, DNA značky, loga a určení cílové skupiny.
Anotace v angličtině
The aim of the theoretical part of my bachelor thesis is to map the clothing design marketing. When I get enough information, I create my own identity, DNA, logos of my fashion label.
In practical part I create fashion collection TAGGED.
Klíčová slova
marketing v oděvním odvětví, vlastní značka, každodennost, tagged
Klíčová slova v angličtině
marketing in the clothing industry, own brand, everyday life, tagged
Zásady pro vypracování
1.Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20-25 normostran. Řešení doplňte kresebními návrhy v minimálním rozsahu 15. normostran. Teoretická část se zabývá vytvoření vlastní oděvní značky. Její koncept, vizuál a propagace.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 5-7 modelů. V praktické části budu zpracovávat dámskou oděvní kolekci pro každodenní nošení. Ve své kolekci budu využívat ekologické a udržitelné materiály Jako hlavní zdroj inspirace jsem si zvolila historické uniformy a budu je transformovat do současných siluet. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumentace realizace dle zadaných parametrů (moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení modelů, popis 1 modelu vybraného na komerční využití, styling kolekce na módní přehlídce EXIT, postprodukce kolekce.) Práce musí být doplněna o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi popřípadě krátkým promo videem. Rozsah práce: minimálně 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevní prostor RGB, rozlišení 300 DPI, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1.Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 20-25 normostran. Řešení doplňte kresebními návrhy v minimálním rozsahu 15. normostran. Teoretická část se zabývá vytvoření vlastní oděvní značky. Její koncept, vizuál a propagace.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 5-7 modelů. V praktické části budu zpracovávat dámskou oděvní kolekci pro každodenní nošení. Ve své kolekci budu využívat ekologické a udržitelné materiály Jako hlavní zdroj inspirace jsem si zvolila historické uniformy a budu je transformovat do současných siluet. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací, dokumentace realizace dle zadaných parametrů (moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení modelů, popis 1 modelu vybraného na komerční využití, styling kolekce na módní přehlídce EXIT, postprodukce kolekce.) Práce musí být doplněna o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi popřípadě krátkým promo videem. Rozsah práce: minimálně 40 normostran. Formát A4. Odevzdejte ve 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být v kroužkové vazbě). Součástí předané písemné práce jsou i 2 vyhotovení na CD-ROM. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevní prostor RGB, rozlišení 300 DPI, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
DAGMAR KUTÍLKOVÁ. Vojenské odívání. 2008. NLN - Nakladatelství Lidové noviny. ISBN 978-80-7106-934-8.
BAUDOT, Francois. Móda století. 2001. Praha: Euromedia Group, k.s - Ikar, 2001. ISBN 80-7202-943-6.
SAMPSONOVÁ, Eleri. Jak si vytvořit působivý image. 1. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1996. ISBN 80-85943-08-5.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu. 1. Zlín, 2015. ISBN 978-80-7454-470-5.
Seznam doporučené literatury
DAGMAR KUTÍLKOVÁ. Vojenské odívání. 2008. NLN - Nakladatelství Lidové noviny. ISBN 978-80-7106-934-8.
BAUDOT, Francois. Móda století. 2001. Praha: Euromedia Group, k.s - Ikar, 2001. ISBN 80-7202-943-6.
SAMPSONOVÁ, Eleri. Jak si vytvořit působivý image. 1. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1996. ISBN 80-85943-08-5.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu. 1. Zlín, 2015. ISBN 978-80-7454-470-5.
Přílohy volně vložené
Příloha 1 - CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Bakalářská práce zůstala ve fázi nedotažené skici oděvní značky. Studentka nedokázala reagovat na doplňující otázky komise.