Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje.
Anotace v angličtině
Radio communication can be successfully implemented to the media-mix only when we use its strengths. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, but first of all with a kind of sales. Radio station is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and business success depend on planning all of measurable items and evaluation of the partly goals. The Sales affectivity depends on handling with Sales personnel. Goal setting, detail planning and setting evaluation criteria of individual sales represent ants. Results of the Sales team help us to understand the sense of education, training, management and personal development of the salesman. Sizeable sense has internal and external evaluation which is a basement of the future motivation and sales success.
Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje.
Anotace v angličtině
Radio communication can be successfully implemented to the media-mix only when we use its strengths. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, but first of all with a kind of sales. Radio station is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and business success depend on planning all of measurable items and evaluation of the partly goals. The Sales affectivity depends on handling with Sales personnel. Goal setting, detail planning and setting evaluation criteria of individual sales represent ants. Results of the Sales team help us to understand the sense of education, training, management and personal development of the salesman. Sizeable sense has internal and external evaluation which is a basement of the future motivation and sales success.
1. Popište motivaci výběru tématu, charakterizujte základní odbornou literaturu jako východisko studia tematiky, zhodnoťte množství a kvalitu literatury z hlediska zkoumané problematiky.
2. Definujte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy, charakterizujte základní vědecké metody analýzy tematiky.
3. Popište a analyzujte prostředí rozhlasové komunikace.
4. Analyzujte systém práce s prodejci rozhlasové komunikace.
5. Zaměřte se na řízení prodejů prostřednictvím řízení jednotlivých výkonů směrem k vytyčeným cílům.
6. Popište individuální práci s konkrétním týmem a zaměřte se na jeho trénink.
7. Vyhodnoťte vliv oceňování, motivačních prvků a osobního hodnocení prodejců.
8. Vyhodnoťte zpětnou vazbu práce jednotlivých prodejců a působení této zpětné vazby na obchodní tým.
9. Zhodnoťte míru naplnění cíle práce a definované hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Popište motivaci výběru tématu, charakterizujte základní odbornou literaturu jako východisko studia tematiky, zhodnoťte množství a kvalitu literatury z hlediska zkoumané problematiky.
2. Definujte cíl práce a stanovte pracovní hypotézy, charakterizujte základní vědecké metody analýzy tematiky.
3. Popište a analyzujte prostředí rozhlasové komunikace.
4. Analyzujte systém práce s prodejci rozhlasové komunikace.
5. Zaměřte se na řízení prodejů prostřednictvím řízení jednotlivých výkonů směrem k vytyčeným cílům.
6. Popište individuální práci s konkrétním týmem a zaměřte se na jeho trénink.
7. Vyhodnoťte vliv oceňování, motivačních prvků a osobního hodnocení prodejců.
8. Vyhodnoťte zpětnou vazbu práce jednotlivých prodejců a působení této zpětné vazby na obchodní tým.
9. Zhodnoťte míru naplnění cíle práce a definované hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Bureš, I., Jak úspěšně řídit obchodní tým
Koubek, J. Řízení lidských zdrojů
Bělohlávek, F., Košťat, P., Šuleř, O. Management
Welch,J., Cesta k vítězství
Ziglar,Z., O prodeji
Greenwood, K.,Seven strategie for Hihgh Performanc Selling
Haas, M., Frigge, R., Zimmer, G. Radio Management
Zelenka, M. interní materiály APSV
Marketing a média
Strategie
Seznam doporučené literatury
Bureš, I., Jak úspěšně řídit obchodní tým
Koubek, J. Řízení lidských zdrojů
Bělohlávek, F., Košťat, P., Šuleř, O. Management
Welch,J., Cesta k vítězství
Ziglar,Z., O prodeji
Greenwood, K.,Seven strategie for Hihgh Performanc Selling
Haas, M., Frigge, R., Zimmer, G. Radio Management
Zelenka, M. interní materiály APSV
Marketing a média
Strategie