Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci.
Anotace v angličtině
This thesis is aimed at the questions of e-shop operation, with particular consideration of czech market. It contains definition of difference between e-shop and regular shop, definition of target group of internetu users in 2006, evaluation criteria for the analysis, SEO principles, description of e-shop history in Czech Republic and European Union, and also analysis of selected e-shops in Czech Republic and over the world, using semantic differential. The project part of this thesis describes building of e-shop under the domain name dobrynakup.cz (goodbuy.cz), its development and promotion.
Klíčová slova
e-shop, druhy e-shopů, uživatelé internetu 2006, SEO, historie e-shopů, analýza e-shopů, sémantický diferenciál, dobrynakup.cz
Klíčová slova v angličtině
e-shop, various types of e-shops, Internet users 2006, SEO, history of e-shops, e-shop analysis, semantic differential, dobrynakup.cz
Rozsah průvodní práce
95
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci.
Anotace v angličtině
This thesis is aimed at the questions of e-shop operation, with particular consideration of czech market. It contains definition of difference between e-shop and regular shop, definition of target group of internetu users in 2006, evaluation criteria for the analysis, SEO principles, description of e-shop history in Czech Republic and European Union, and also analysis of selected e-shops in Czech Republic and over the world, using semantic differential. The project part of this thesis describes building of e-shop under the domain name dobrynakup.cz (goodbuy.cz), its development and promotion.
Klíčová slova
e-shop, druhy e-shopů, uživatelé internetu 2006, SEO, historie e-shopů, analýza e-shopů, sémantický diferenciál, dobrynakup.cz
Klíčová slova v angličtině
e-shop, various types of e-shops, Internet users 2006, SEO, history of e-shops, e-shop analysis, semantic differential, dobrynakup.cz
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k diplomové práci.
2. Popište vývoj e-shopů v podmínkách českého a zahraničního trhu.
3. Proveďte analýzu konkurenčního prostředí v oblasti e-shopů na českém a zahraničním trhu.
4. Vypracujte projekt e-shopu pod domenou dobrynakup.cz.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k diplomové práci.
2. Popište vývoj e-shopů v podmínkách českého a zahraničního trhu.
3. Proveďte analýzu konkurenčního prostředí v oblasti e-shopů na českém a zahraničním trhu.
4. Vypracujte projekt e-shopu pod domenou dobrynakup.cz.
Seznam doporučené literatury
NASH, E., Direct marketing, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-838-4
STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M., Marketing na internetu, Grada Publishing 2000, ISBN 80-7169-957-8
HLAVENKA, J., Dělejte byznys na Internetu, Computer Press 1999, ISBN 80-7226-182-7
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
NASH, E., Direct marketing, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-838-4
STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M., Marketing na internetu, Grada Publishing 2000, ISBN 80-7169-957-8
HLAVENKA, J., Dělejte byznys na Internetu, Computer Press 1999, ISBN 80-7226-182-7
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1