Diplomová práce je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit ve společnosti ZELENKA Czech Republic, s.r.o. V rámci teoretické části je zpracována literární rešerše oblasti event marketingu, obsahující úvod do této problematiky a strategii plánování eventů. Dále jsou popsány teoretické poznatky týkající se vztahu se zákazníky. Praktická část práce obsahuje seznámení se se společností ZELENKA Czech Republic, s.r.o. a se samotným konceptem ZELENKA EVENTS, který byl podroben SWOT analýze. Následuje analýza akce ZELENKA Event 2017: Back to Basics a zpracování výsledků z dotazníkového šetření poskytnutého organizátory. Provedené analýzy vedou k vyvození možnosti rozvoje event marketingových aktivit ve společnosti a to díky navržení nového eventu, zaměřujícího se na nové a perspektivní zákazníky. Tento projekt je následně podroben nákladové a rizikové analýze a je pro něj vypracován časový harmonogram za pomoci Ganttova diagramu. Cílem práce je vytvoření podkladů pro organizaci nové event marketingové aktivity.
Annotation in English
This thesis is focused on development of event marketing activities in company ZELENKA Czech Republic, s.r.o. The theoretical part contains introduction to event marketing and strategy of event planning. Theoretical knowledge concerting the relationships with customers is also described. The practical part includes introduction of company ZELENKA Czech Republic, s. r. o. and the concept of ZELENKA EVENTS, which was subjected to a SWOT analysis. Follows the analysis of ZELENKA Event 2017: Back to Basics and evaluation of data from survey provided by the organizers of the event. This analysis lead to the possibility of development of event marketing activities within the company thanks to creation of new event focusing on new and perspective customers. This project is subjected to risk and cost analysis and timetable visualized by Gantt diagram is developed. The goal of this thesis are foundations for the organization of new event marketing activity.
Keywords
Event marketing, Eventy, Zákazníci, Emoce, Vztahy se zákazníky
Keywords in English
Event marketing, Events, Customers, Emotions, Relationships with customers
Length of the covering note
101 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit ve společnosti ZELENKA Czech Republic, s.r.o. V rámci teoretické části je zpracována literární rešerše oblasti event marketingu, obsahující úvod do této problematiky a strategii plánování eventů. Dále jsou popsány teoretické poznatky týkající se vztahu se zákazníky. Praktická část práce obsahuje seznámení se se společností ZELENKA Czech Republic, s.r.o. a se samotným konceptem ZELENKA EVENTS, který byl podroben SWOT analýze. Následuje analýza akce ZELENKA Event 2017: Back to Basics a zpracování výsledků z dotazníkového šetření poskytnutého organizátory. Provedené analýzy vedou k vyvození možnosti rozvoje event marketingových aktivit ve společnosti a to díky navržení nového eventu, zaměřujícího se na nové a perspektivní zákazníky. Tento projekt je následně podroben nákladové a rizikové analýze a je pro něj vypracován časový harmonogram za pomoci Ganttova diagramu. Cílem práce je vytvoření podkladů pro organizaci nové event marketingové aktivity.
Annotation in English
This thesis is focused on development of event marketing activities in company ZELENKA Czech Republic, s.r.o. The theoretical part contains introduction to event marketing and strategy of event planning. Theoretical knowledge concerting the relationships with customers is also described. The practical part includes introduction of company ZELENKA Czech Republic, s. r. o. and the concept of ZELENKA EVENTS, which was subjected to a SWOT analysis. Follows the analysis of ZELENKA Event 2017: Back to Basics and evaluation of data from survey provided by the organizers of the event. This analysis lead to the possibility of development of event marketing activities within the company thanks to creation of new event focusing on new and perspective customers. This project is subjected to risk and cost analysis and timetable visualized by Gantt diagram is developed. The goal of this thesis are foundations for the organization of new event marketing activity.
Keywords
Event marketing, Eventy, Zákazníci, Emoce, Vztahy se zákazníky
Keywords in English
Event marketing, Events, Customers, Emotions, Relationships with customers
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se event marketingu.
Praktická část
Popište současnou situaci event marketingu v rámci ZELENKA Events.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt nových event marketingových aktivit v rámci ZELENKA Events.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se event marketingu.
Praktická část
Popište současnou situaci event marketingu v rámci ZELENKA Events.
Na základě provedených analýz vytvořte projekt nových event marketingových aktivit v rámci ZELENKA Events.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 978-1-292-09363-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, 2012, 300 s. ISBN 978-0-470-89107-0.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Recommended resources
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 978-1-292-09363-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, 2012, 300 s. ISBN 978-0-470-89107-0.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
illustrations, maps, graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Jurigová, Ph.D. 23 bodů. V analytickej časti je analyzovaný event z predchádzajúceho roku s počtom vyplnených dotazníkov 25. Realizovali ste podobné dotazníky aj v minulých rokoch? Ak áno, čerpali ste podnety a zlepšenia pre nový event i z minulých ročníkov? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Mgr. David Klouda 24 bodů. Doporučila byste povinnou účast všech interních zaměstnanců na větších ZELENKA Event akcích, vzhledem k jejich důležitosti? Proč ano/ne? Zodpovězeno zcela.
Mělo by smysl uspořádat ZELENKA Event čistě jen pro překladatele a interní zaměstnance, bez zákazníků? Zodpovězeno zcela.
Doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.: Proč jste neudělala analýzu dosavadních eventů? Zodpovězeno zcela.